PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wy na to ?

  • 1. Data: 2004-02-06 10:16:27
    Temat: co wy na to ?
    Od: KisieL <k...@i...pl>

    http://megapraca.pl/MegaPraca/cm15.ContentManager

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2004-02-06 11:12:13
    Temat: Re: co wy na to ?
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KisieL" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > http://megapraca.pl/MegaPraca/cm15.ContentManager

    na co ? [Ustawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych] ?

    pozdr.
    mikl

  • 3. Data: 2004-02-06 11:27:53
    Od: KisieL <k...@i...pl>

    Dnia Fri, 6 Feb 2004 12:12:13 +0100, mikl
    <i...@w...to.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "KisieL" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na co ? [Ustawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych] ?
    >
    > pozdr.
    > mikl

    hmm dziwne ze dalo likna na glowna chodzilo mi o art pod tyl : Humaniści
    na menedżerów!

    "Młodzież śniąca o karierze w biznesie często wybiera studia o profilu
    zarządzanie, marketing i finanse. Wielu adeptów studiów menedżerskich
    liczy, że uczelnia zagwarantuje im sukces w życiu zawodowym. Nic bardziej
    błędnego. Okazuje się, że najlepszymi kierownikami zostają absolwenci
    studiów humanistycznych."

    ciekawe spostrzezenie :]

  • 4. Data: 2004-02-06 11:32:30
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > liczy, że uczelnia zagwarantuje im sukces w życiu zawodowym. Nic bardziej
    > błędnego. Okazuje się, że najlepszymi kierownikami zostają absolwenci

    Oj długo musiałby taki humanista pracować na szacunek programistów,
    gdyby chciał zarządzać projektem informatycznym.

    T.

  • 5. Data: 2004-02-06 12:06:19
    Od: Izza <i...@p...onet.pl>

    Tom wrote:

    > Oj długo musiałby taki humanista pracować na szacunek programistów,
    > gdyby chciał zarządzać projektem informatycznym.
    >
    > T.
    pod warunkiem, ze studiuje sie i filozofie i informatyke to chyba krócej :))

    Izza