PracaGrupypl.praca.dyskusje › Byłam urzędnikiem????????

  • 1. Data: 2004-02-06 12:56:50
    Temat: Byłam urzędnikiem????????
    Od: "xrosta" <x...@i...pl>

    Przeczytałam właśnie ,że urzędnicy i nauczyciele mają prawo do 100%
    wynagrodzenia będąc na L-4, tylko małe pytanie ,kto jest "urzędnikiem"i czy
    reguluje to, bo ja wiem rozporządzenie czy jakiś inny dokument ?????
    Pracowałam jako inspetor w Pwiatowym Inspektor.

  • 2. Data: 2004-02-06 13:10:49
    Temat: Re: Byłam urzędnikiem????????
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    Użytkownik "xrosta" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reguluje to, bo ja wiem rozporządzenie czy jakiś inny dokument ?????
    > Pracowałam jako inspetor w Pwiatowym Inspektor.

    A gdzie to preczytałaś? Daj link. jestem urzędnikiem a teraz jestem na L4

  • 3. Data: 2004-02-06 16:58:30
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > reguluje to, bo ja wiem  rozporządzenie czy jakiś inny dokument ?????
    > Pracowałam jako inspetor w Pwiatowym Inspektor.

    Jezeli dobrze wiem to urzednicy mają przebywanie na zwolnieniu lekarskim
    płacone w wysokości 70%,80% i 100% podstawy wymiaru.
    -100% od 91 dnia choroby, w ciązy jezeli choruje, wypadek z i do
    pracy.Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-02-06 20:31:01
    Od: "xrosta" <x...@i...pl>

    Czytałam dzisiaj Gazetę Wyborczą, i tam to wyczytałam, na stronie 20,
    artykuł Zasiłki chorobowe, Zostanie 80%.jest tam taki akapit ~"znikną
    przywileje dla niektórych grup zawodowych-nauczycieli i urzędników........."

  • 5. Data: 2004-02-06 20:48:30
    Od: "xrosta" <x...@i...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33182,19010
    82.html

  • 6. Data: 2004-02-07 19:09:41
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > przywileje dla niektórych grup zawodowych-nauczycieli i urzędników........."

    Ten przywilej wynika z tego,że wymienione grupy mogą pobierać zasiłek chorobowy
    przez 12 miesięcy, natomiast normalny pracownik przez 6 miesięcy, który może
    być przedłużony jeszcze o 3 miesiące. Wysokość % zasiłku jest taka sama.
    Pozdawiam.

  • 7. Data: 2004-02-07 19:16:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-07 20:09, osoba przedstawiająca się jako
    "s...@p...onet.pl" napisała:

    > przez 12 miesięcy, natomiast normalny pracownik przez 6 miesięcy, który może
    > być przedłużony jeszcze o 3 miesiące. Wysokość % zasiłku jest taka sama.

    No chyba niekoniecznie. Pracownicy naukowi (ale tylko oni) znanej mi
    jednostki PAN pobierają wyn. chorobowe w wysokości 100%, pracownicy
    dwóch znanych mi sądów również. Tak więc coś z tym procentem w
    budżetówce jest inaczej ale zasady niestety nie znam. Będę w
    poniedziałek w PAN to zapytam o podstawę prawną tych 100% zwolnień.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 8. Data: 2004-02-12 07:24:45
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

> [...]
    > reguluje to, bo ja wiem rozporządzenie czy jakiś inny dokument ?????
    > Pracowałam jako inspetor w Pwiatowym Inspektor.

    A może tu chodziło o "prawdziwych" urzędników.. (czyli mianowanych).
    Ty byłeś zapewne "tylko" pracownikiem urzędu...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski