PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wymogi na biuro rachunkowe ?

  • 1. Data: 2004-02-06 08:01:06
    Temat: jakie wymogi na biuro rachunkowe ?
    Od: "agapx" <x...@o...pl>

    Witam !
    Mam pytanie jak w temacie, jakie należy spełniać warunki aby mozna było
    otworzyć własne biuro rachunkowe, lub gdzie można się tego dowiedziec ;
    jeśli ktoś ma doswiadczenie w tej sprawie to również proszę o kontakt

    --
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-02-06 09:31:04
    Temat: Re: jakie wymogi na biuro rachunkowe ?
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Witam !

    Użytkownik "agapx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otworzyć własne biuro rachunkowe, lub gdzie można się tego dowiedziec ;
    > jeśli ktoś ma doswiadczenie w tej sprawie to również proszę o kontakt

    Ustawa o rachunkowosci.
    Znowelizowana bardzo utrudnila cala sprawe.
    Aby prowadzic Biuro Rachunkowe musisz posiadac Licencje Ministerstwa
    Finansow.
    Ta mozna uzyskac na kilka sposobow.
    Studia wyzsze z zakresu rachunkowosci, podatkow itp + 2 lata stazu w
    ksiegowosci +egzamin na Licencje MF

    lub

    Studia wyzsze z zakresu rachunkowosci, podatkow itp + 3 lata stazu w
    ksiegowosci

    lub

    Dowolne studia wyzsze + Podyplomowe studia z zakresu rachunkowosci lub
    podatkow + 2 lata stazu w ksiegowosci + egzamin na Licencje MF

    lub

    Dowolne studia wyzsze + Podyplomowe studia z zakresu rachunkowosci lub
    podatkow + 3 lata stazu w ksiegowosci

    Prawo do uslugowego prowadzenia biur rachunkowych posiadaja takze osoby,
    ktore maja licencje Doradcy Podatkowego.

    Jezeli masz jeszcze jakies pytania to zapraszam na priv.

    Pozdrawiam

    Ender