PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciekawe-dzisiejsze ogloszenie

  • 1. Data: 2004-02-06 10:02:20
    Temat: ciekawe-dzisiejsze ogloszenie
    Od: deltak <d...@o...pl>

    Dzisiejsze ogloszenie:
    "Comiesieczna umowa o dzielo.

    Zalezy nam na uczciwej osobie, najlepiej studentce studiow zaocznych 2-3
    roku ..."

    Tak z ciekawosci.
    Czy studenci studiow dziennych sa mniej uczciwi, niz studenci studiow
    zaocznych?

    A poza tym co to za dziwna konstrukcja ... comiesieczna umowa o dzielo.
    Firma jest nieuczciwa, ale chce uczwego pracownika. W sumie to normalne
    w dzisiejszych czasach, ale ...

  • 2. Data: 2004-02-06 10:10:51
    Temat: Re: ciekawe-dzisiejsze ogloszenie
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > A poza tym co to za dziwna konstrukcja ... comiesieczna umowa o dzielo.
    > Firma jest nieuczciwa, ale chce uczwego pracownika. W sumie to normalne
    > w dzisiejszych czasach, ale ...

    Umowy o dzielo sa znacznie bardziej korzystne podatkowo. Przy tym samym
    koszcie ponoszonym przez pracodawce masz na reke znacznie wiecej.
    Wiem co mówie bo mialem umowy o dzielo a teraz mam umowe o prace
    i klne na czym swiat stoi bo mam na reke kilka tysiecy zlotych mniej miesiecznie.
    Najchetniej znowu wrócilbym do umów o dzielo ale to niemozliwe.

    T.

  • 3. Data: 2004-02-06 10:23:46
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    miesiecznie.
    > Najchetniej znowu wrócilbym do umów o dzielo ale to niemozliwe.

    jesli masz mniej na reke kilka tysiecy zlotych to znaczy ze zarabiasz co
    najmniej kilkanascie tysiecy. nie martw sie wiec tak bardzo, jest gorny
    limit skladek na ubezpieczenie spoleczne i prawdopodobnie za miesiac-dwa go
    przekroczysz i juz nie bedziesz wiecej placil.

    wojtek

  • 4. Data: 2004-02-06 10:45:03
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > limit skladek na ubezpieczenie spoleczne i prawdopodobnie za miesiac-dwa go
    > przekroczysz i juz nie bedziesz wiecej placil.

    niestety nie jest tak rozowo. za to nie rozumiem czemu ludzie nie lubia
    umow o dzielo, naprawde wiecej mozna zarobic, choc wiem ze emerytura
    nizsza...

  • 5. Data: 2004-02-06 10:46:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tom <t...@p...onet.pl> wrote:

    > niestety nie jest tak rozowo. za to nie rozumiem czemu ludzie nie lubia
    > umow o dzielo, naprawde wiecej mozna zarobic, choc wiem ze emerytura
    > nizsza...

    Bo taka umowa im praktycznie niczego nie gwarantuje.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 6. Data: 2004-02-06 11:11:53
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Uz.ytkownik deltak napisa?:

    > Tak z ciekawosci.
    > Czy studenci studiow dziennych sa mniej uczciwi, niz studenci studiow
    > zaocznych?

    nie sa mnie uczciwi, ale przewaznie w tygodniu sie ucza;-)

    Stokrotka

  • 7. Data: 2004-02-06 11:19:48
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2004-02-06 11:23:21
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    >niestety nie jest tak rozowo. za to nie rozumiem czemu ludzie nie lubia
    >umow o dzielo, naprawde wiecej mozna zarobic, choc wiem ze emerytura
    >nizsza...

    Jeśli trafisz na normalną firmę, z którą rozliczasz się na podstawie umowy o
    dzieło - można tak pracować. Jeśli jednak nie... Mnie się zdarzyła
    nieprzyjemna sprawa - po kilku miesiącach dość intensywnej współpracy z
    pewną firmą (bez wolnych dni, codzienna kilkugodzinna praca), zachorowałam
    na grypę (nie żadne tam pseudoprzeziębienie, ale autentyczna grypa, z
    temperaturą w okolicach 40 stopni), na dwa dni wyłączyło mnie to ze świata
    żywych. I po tych dwóch dniach dowiedziałam się, że nie mam po co wracać.

    A.

  • 9. Data: 2004-02-06 18:56:55
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/6/2004 12:23 PM, asmira wrote:

> [...]
    > żywych. I po tych dwóch dniach dowiedziałam się, że nie mam po co wracać.

    No to brzydko zrobili - miałem raz prawdziwa grypę, to się z łóżka
    podnieść nie mogłem; Trzeba było sie dac zanieść - zaraziłbys kilku,
    może ten odpowiedni by zdechł nawet.

    Pzdr: Catbert