PracaGrupypl.praca.dyskusje › Holandia & "Saks"

  • 1. Data: 2005-07-18 13:15:32
    Temat: Holandia & "Saks"
    Od: "Shaheed" <s...@w...nospam.pl>

    Cześć
    przyszedł mi dziś do łba pomysł by ruszyć
    popracować trochę dla holendrów....
    stąd też moje pytanie...
    czy ktoś z grupowiczów miał "odwagę" ruszyć
    bez znajomości języka i jakiegokolwiek planu
    w tamte rejony? a jeżeli tak to może byście
    mogli coś podpowiedzieć czy doradzić...
    co i tak prawdę powiedziawszy nie wiele zmieni
    gdyż już decyzję podjąłem no ale....
    ;)

    --
    Shaheed

  • 2. Data: 2005-07-18 17:49:32
    Temat: Re: Holandia & "Saks"
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    Shaheed <s...@w...nospam.pl> napisał:

> [...]
    > stąd też moje pytanie...
    > czy ktoś z grupowiczów miał "odwagę" ruszyć
    > bez znajomości języka i jakiegokolwiek planu

    Witaj. Ja nie byłem, ale siostra wyjechała właśnie w ten sposób,
    czyli na tzw. 'przypał' dwa tygodnie temu. Bez konkretnego
    planu, z ciekawosci, bo akurat ma urlop. Jakąś tam pracę po dwóch
    dniach znalazła i wyszła na zero, później drugą, scinała kwiatki
    w szklarniach i tam juz zarabiała tylko na plus:) Wczoraj dzwoniła,
    że praca sie skończyła i jak nic nie znajdzie to w środe wraca.
    Czyli urlop jej się udał, zarobiła, pozwiedzała, zobaczyła troche
    innego świata:) Pojechała samochodem z chłopakiem + kolega z
    dziewczyną, z namiotami, konserwami, zupkami i takie tam.
    Jedno co ją zdziwiło to napisy na ogrodzeniach w języku polskim
    'dla Polaków nie ma pracy'. Ale jednak jakaś jest:)

    pozdr
    Nathas.

    --
    Dominus Spiritus Sathanas! Dominus Virtus..
    ..Darkzone martyrium, endless vast mysterium

  • 3. Data: 2005-07-18 18:09:35
    Od: "Shaheed" <s...@w...nospam.pl>

    Nathas napisał(a):

    > Jedno co ją zdziwiło to napisy na ogrodzeniach w języku polskim
    > 'dla Polaków nie ma pracy'. Ale jednak jakaś jest:)

    fajno jest :))
    dzięki wielkie za krótki wgląd w sytuację ;)))

    --
    pozdro
    Shaheed

  • 4. Data: 2005-07-18 23:50:26
    Od: sauer <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 15:15:32 +0200, Shaheed napisał(a):

> [...]
    > w tamte rejony? a jeżeli tak to może byście
    > mogli coś podpowiedzieć czy doradzić...
    > co i tak prawdę powiedziawszy nie wiele zmieni

    jesli znasz podstawy ang. lub niem. to sobie poradzisz
    bylem przez 3 lata z rzedu i bez porblemu znalazlem sobie prace
    Polecam miejscowosc Noordwijk i okolice - praca przy kwiatach
    co do noclegu to najtanszy jest camping de duinpan
    2 osoby w namiocie 75 euro na tydzien a w przyczepie 100 euro
    zarabialem 60 euro dziennie (cenny i zarobki zeszloroczne)
    popracujesz tydzien przeniesiesz sie do hotelu
    unikaj polakow a ukraincow w szczegolnosci :-)
    proponuje od razu wyrobic sobie SOFI NUMBER czyli odpowienik polskiego NIPu
    (moze ktos bedzie cie chcial zatrudnic legalnie)
    Od razu kup sobie rower, bo bez tego nic nie zdzialasz ,- w noordwijkhout
    mozesz kupic uzywany za 50-60 euro
    nie kupuj kradzionego bo policja jezdzi po campingach i sprawdza ;-)
    kup sobie holenderski zestaw startowy prepaid i przy szukaniu pracy
    zostawiaj swoj numer
    na poczatek wez ze soba zupki w torebkach i takie tam
    jak bedziesz pracowal to bedziedziesz mogl sobie pozwolic na wszystko -
    polecam sklep digros - tam jest najtaniej

    powodzenia
    sauer

  • 5. Data: 2005-07-19 03:48:35
    Od: "Shaheed" <s...@w...nospam.pl>

    sauer napisał(a):

    > powodzenia

    dzięki i wzajemnie ;)

    --
    Shaheed

  • 6. Data: 2005-07-19 20:47:54
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    Shaheed napisał(a):

    > dzięki i wzajemnie ;)

    Wez sobie klodke z polski do tego rowera. Najlepsza taka w ksztalcie
    litery U, sztywna, z dobrej stali i z dobrym zamkiem. Kup w polsce bo
    tam sa znacznie drozsze i czasem bardzo "zlodziejskie", kiedys kupilem
    taka klodke co miala miedziany skobel.....

    --
    Lukasz Sczygiel