PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
    From: "lajkonik" <l...@l...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Wed, 4 Dec 2002 09:33:29 +0100

    > gdy admin to jednosobowe stanowisko w frimie to jest all czyli :
    >
    > admin
    > helpdesk
    > grafik
    > webmaster
    > elektryk*
    >
    > takie jest zycie poprostu Adam Słodowy ,
    >
    > rafal

    Zgadzam sie, mam to samo, do tego 10 godzinny dzien pracy (u tego
    pracodawcy).
    Nie przeszkadza mi to jednak wrocic do domu i pracowac dalej dla kolejnego
    pracodawcy (zdalnie, pracodawca w Polsce), i dlubac hobbystycznie w DTP zeby
    pozyskac kolejnego (zdalnie, pracodawca w Niemczech) tym samym mam prace
    stala, oprocz tego mam prace zdalna, i staram sie o nastepna zdalna z duzymi
    szansami powodzenia). Moj dzien pracy zaczyna sie o 7:30, a konczy o 22:00,
    w miedzyczasie zajmuje sie rodzina :-) I nie narzekam, nie placze, ciagle
    sie ucze, rozwijam, inwestuje w sprzet i soft, staram sie zdobyc inne,
    odmienne od umiejetnosci informatycznych zajecia (zeby nie ugrzeznac w
    przypadku kryzysu).

    Moj Ojciec byl bardzo wplywowym gornikiem scianowym, a Matka rownie
    wplywowym elektrotechnikiem w zakladach ktore 100 lat temu upadly ;-) To dla
    tych ktorzy powiedza ze pewnie dzieki rodzinie znalazlem tych pracodawcow.
    Dwoch z trzech moich pracodawcow znalazlem w Internecie. Nie mam studiow bo
    nie bylo mnie na nie stac.

    To tylko tak nawiasem mowiac, apropo kilku ostatnich postow na p.p.d.

    pozdr.
    artur