PracaGrupypl.praca.dyskusje › Halucynacje ???

  • 1. Data: 2002-12-18 00:37:48
    Temat: Halucynacje ???
    Od: "paola" <z...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy nie udac sie do psychiatry bo nie wiem czy ze mna wszystko ok.
    Moze ma ktos jeszcze podobny problem?

    Jestem po studiach, znam angielski, odbylam staze w duzych renomowanych
    spolkach, mam b.dobre opinie, wysylam ogromne ilosci cv. Odpisuja mi ze moje
    umiejetnosci sa za wysokie albo brak miejsc pracy. Dodam ze mieszkam w
    stolicy, wyglad mam calkiem normalny nawet powiedzialabym sympatyczny i
    jakos zawsze sobie radzilam.
    Czy powinnam zaczac sie leczyc i czy to sa jakies moje halucynacje a moze
    wszystko jest normalnie???

    pozd.

  • 2. Data: 2002-12-18 01:54:34
    Temat: Re: Halucynacje ???
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    a kiedy w Polsce bylo normalnie?

  • 3. Data: 2002-12-18 03:23:43
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    miras wrote:
    > a kiedy w Polsce bylo normalnie?

    Jak cyrk przyjechał... Normalnie, to było w tym cyrku właśnie.

    --
    Y.

  • 4. Data: 2002-12-18 07:18:54
    Od: "kem" <k...@g...pl>

    Nie masz halucynacji!!!!!!Mam ten sam problem. Konia z rzędem temu, kto
    teraz znajdzie stałą robotę!

  • 5. Data: 2002-12-18 07:35:31
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "paola" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    <cut>
    > Czy powinnam zaczac sie leczyc i czy to sa jakies moje halucynacje a moze
    > wszystko jest normalnie???
    Witaj w 21 wieku:) Wszystko jest jak najbardziej 'normalne'. Do
    sympatycznego (niewatpliwie:) wygladu polecam znalezc sympatycznie
    wygladajacego znajomego dowolnej plci z duzymi plecami w ktorejs z firm i
    problem z praca przestanie byc palacy.
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2002-12-18 08:44:03
    Temat: Odp: Halucynacje ???
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

> [...]
    > jakos zawsze sobie radzilam.
    > Czy powinnam zaczac sie leczyc i czy to sa jakies moje halucynacje a moze
    Trudno jest obecnie o stala prace, ale jest bardzo duzo ofer o prace na
    umowe/dzielo. Moj kolega jest pracodawca i caly czas narzeka, ze nie ma
    ludzi do pracy, wciaz mu malo. Oferuje on prace na umowe

  • 7. Data: 2002-12-18 09:49:04
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowe/dzielo. Moj kolega jest pracodawca i caly czas narzeka, ze nie ma
    > ludzi do pracy, wciaz mu malo. Oferuje on prace na umowe

    albo on nie potrafi znalesc ludzi, albo ludzie jego

    k*&(a posrednictwa pracy nie ma

    pozdr
    shimon

  • 8. Data: 2002-12-18 10:26:53
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

    > moze
    >
    > albo on nie potrafi znalesc ludzi, albo ludzie jego
    on nie potrafi znalezc ludzi.
    Wymaganie ma tylko jedno, umiejetnosc programowania na konkretnej
    patformie(j2ee).Mozezz miec wyksztalcenie podstawowe, jedno jest wazne
    b.dobra znajomosc tej platformy. Ludzie ktorzy do niego sie zglaszaja albo
    chca zarobkow >10 000zl/m albo sa kiepscy. Ma problem brakuje mu ludzi. Tyle

  • 9. Data: 2002-12-19 06:46:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "paola" <z...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > jakos zawsze sobie radzilam.
    > Czy powinnam zaczac sie leczyc i czy to sa jakies moje halucynacje a moze

    na to, zeby _sensownie_ odpowiedziec, dlaczego nie mozesz znalezc
    pracy to podalas za malo informacji.

    w takim wypadku jak twoj pomaga, zeby ktos doswiadczony (najlepiej
    rekruter) przesledzil krok po kroku twoje dzialania i wskazal, gdzie
    lezy zrodlo niepowodzen.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 10. Data: 2002-12-19 08:50:47
    Od: l...@p...onet.pl

    to są chwilowe (mam nadzieje) zaburzenia matrixa

    :)

    pozdr

    :::M:::