PracaGrupypl.praca.dyskusje › Halucynacje ???

  • 11. Data: 2002-12-19 15:35:47
    Temat: Re: Odp: Halucynacje ???
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 18 gru 2002, "Jacek" <t...@w...pl> zapodal(a):

    > zglaszaja albo chca zarobkow >10 000zl/m albo sa kiepscy. Ma problem
    > brakuje mu ludzi. Tyle

    A ile on proponuje?

    Pozdr. Shrek.

  • 12. Data: 2002-12-19 19:12:51
    Temat: Re: Halucynacje ???
    Od: "paola" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    Mozezz miec wyksztalcenie podstawowe, jedno jest wazne
    > b.dobra znajomosc tej platformy. Ludzie ktorzy do niego sie zglaszaja albo
    > chca zarobkow >10 000zl/m albo sa kiepscy. Ma problem brakuje mu ludzi.
    Tyle

    Dzieki shrek ale ja mam wyksztalcenie humanistyczne. No coz niektorzy juz z
    nas tak maja :))

  • 13. Data: 2002-12-19 19:14:52
    Od: "paola" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paola" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki shrek ale ja mam wyksztalcenie humanistyczne. No coz niektorzy juz
    > nas tak maja :))

    To oczywiscie bylo do jacka, sorrki

  • 14. Data: 2002-12-19 19:24:08
    Od: "paola" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > "paola" <z...@p...onet.pl> writes:

    > na to, zeby _sensownie_ odpowiedziec, dlaczego nie mozesz znalezc
    > pracy to podalas za malo informacji.

    Jak to za malo a co jeszcze powinnam powiedziec??? Ze mam zaburzenia
    emocjonalne, nie potrafie sie dobrze zaprezentowac, prowadzic sensownej
    rozmowy, mam jakies wew. opory. Nic z tych rzeczy!
    A to co robie to; Wysylam kopy CV do roznego typu firm, dzwonie osobiscie,
    pytam znajomych o prace w ich firmach itd.
    Doszkalam sie, przeszkalam, odbywam bezplatne staze aby nabrac doswiadczenia
    i kontaktow i w rezultacie zapisuje sie na studia podyplomowe .
    Wiec dlaczego???

    > w takim wypadku jak twoj pomaga, zeby ktos doswiadczony (najlepiej
    > rekruter) przesledzil krok po kroku twoje dzialania i wskazal, gdzie
    > lezy zrodlo niepowodzen.

    Dzieki ale akurat mam wyksztalcenie w tym kierunku. I obcy rekruter nic
    wiecej mi nie powie na ten temat niz sama wiem.

    pozd.

  • 15. Data: 2002-12-19 21:23:24
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 19 gru 2002, "paola" <z...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > Doszkalam sie, przeszkalam, odbywam bezplatne staze aby nabrac
    > doswiadczenia i kontaktow i w rezultacie zapisuje sie na studia
    > podyplomowe . Wiec dlaczego???

    To jest niestety banalnie proste. Wzrost gospodarczy jest wolniejszy, niz
    przyrost wydajnosci pracy - miejsc pracy ubywa. A jak zwalniaja, to nie
    przyjmuja nowych. I jeszcze do tego wyz demograficzny. No coz trzeba
    probowac - ja tez jeszcze pracy nie znalazlem, ale sa tacy co znajduja,
    byc moze my nie jestesmy gorsi od nich, a mamy mniej szczescia. I jesli
    czytasz grupe to nie przejmuj sie tekstami pana Adama Plaszczycy, ze
    jestes do niczego i to twoja wina. Powod jest prawdopodobnie taki jak
    napisalem, a pan Adam nieczym nie poparl swoich stwierdzen. Trzymaj sie -
    wierz w siebie i nie trac nadziei.

    Pozdr. Shrek.

  • 16. Data: 2002-12-20 04:53:46
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "paola" <z...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Jak to za malo a co jeszcze powinnam powiedziec??? Ze mam zaburzenia

    chociazby to, JAKIE masz te studia.
    chociazby to, o JAKA prace sie ubiegasz.
    chociazby to, GDZIE odbylas te praktyki.

    krok pierwszy: sprawdzenie, czy na rynku jest zapotrzebowanie na
    rodzaj pracy, ktora chcesz wykonywac.
    krok drugi: sprawdzenie, czy masz odpowiednie kwalifikacje.
    sprawdzenie twojego cv. sprawdzenie, co robisz zle/dobrze na
    interview.

    i tak dalej.

    last but not least - czy we wlasciwych miejscach szukasz ofert, czy
    czasem nie spedzasz gros czasu na pukanie do drzwi, gdzie i tak nikogo
    nie potrzebuja.

> [...]
    > Doszkalam sie, przeszkalam, odbywam bezplatne staze aby nabrac doswiadczenia
    > i kontaktow i w rezultacie zapisuje sie na studia podyplomowe .

    a jakiej pracy szukasz?
    w jaki sposob zamierzasz przekonac przyszlego pracodawce, ze to
    wlasnie ty a nie ktos inny bedzie najlepszy w tej roli?

    jakie masz dotychczasowe osiagniecia?

    > Dzieki ale akurat mam wyksztalcenie w tym kierunku. I obcy rekruter nic
    > wiecej mi nie powie na ten temat niz sama wiem.

    no wiesz. jakby to powiedziec.

    twoim zawodem jest bycie rekruterem.
    I TY SIE NA TEJ GRUPIE PYTASZ DLACZEGO NIE MOZESZ ZNALEZC PRACY?????

    Kobito, toz to sama tutaj dalas popis tego, jak kiepskie sa twoje
    kwalifikacje!

  • 17. Data: 2002-12-20 12:57:29
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > chca zarobkow >10 000zl/m albo sa kiepscy. Ma problem brakuje mu ludzi.

    To J2EE jest na fali.
    A ile on tym programistom chce płacić ?
    I dlaczego na umowę: o dzieło a nie o pracę ?

    M.