PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych

  • 51. Data: 2004-04-21 08:58:35
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c65bu6$e46$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > Niech pomyślę. Mój dobry znajomy zarabia jako kierowca
    > ciężarówki w Niemczech 6 tys euro, czyli coś koło 30 tys.PLN.
    > Durczok zaledwie 12 tys. euro. Czyli wcale nie tak rewelacyjnie.
    > ;-))))
    > L.

    Czyli po prostu pensja Durczoka razem z cenami na cukier jest juz w unii ?
    ;)

    Krzysztof

    ---

  • 52. Data: 2004-04-21 09:12:00
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Przyznam szczerze, że nie wiem ile zarabiają dziennikarze
    > telewizyjni w UE, ale podejrzewam że za mniej niż 10 ty euro
    > nie pracują. Jednocześnie mam nadzieję, że pensja Kamila jest
    > pierwszą jaskółką, zwiastującą rychłe wyrównanie pensji między
    > Polska a UE ;-))))).
    > L.

    Amen :)

    ---

  • 53. Data: 2004-04-21 09:12:24
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    > Amen

    Z drugiej strony mozna spojrzeć tak:
    Kontaktuje się ze mną pewien Pan. Dla wyjaśnienia dodam, że Polak
    mający firmę i pracujący od dawna w Niemczech.
    Prowadzimy dyskusję nt. zakresu prac, które mam dla niego wykonać.
    Gdy dochodzi do kwestii ceny, podaję stawkę za którą pracuję dla
    klientów w Polsce i kontakt się urywa. Czyżby Pan "Niemiec"
    oczekiwał, że Polak będzie zapie***ł za grosze i cieszył z tego.
    Jeśli ktoś się ceni, a jego kwalifikacje odpowiadają cenie, to wszystko
    jest ok. Tylko w ten sposób mozna coś osiągnąć.
    Jak przez całe życie człowiek będzie się zgadzał zapieprzać za minimalną
    stawkę to:
    - dorobi się garba;
    - wszyscy zawsze będą go kopali w dupę.Nie wspominając o szacunku
    dla jego pracy.
    - emerytura będzie głodowa i szybko umrze w biedzie.
    L.

    ---
    Virus Free by AVG Anti Virus System

  • 54. Data: 2004-04-21 12:10:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    _Normanos_; <X...@1...0.0.1> :

    > wczoraj durczok powiedzial dziennikarzom:
    >
    > "zarabiam przyzwoicie ale ciezko na to pracuje"
    >
    > przyzwoicie?? tylko przyzwoicie??????????

    Ja bym coś brzydkiego napisał - w takiej sytuacji raczej nie należy się
    bronić takimi słowami - co to znaczy "przyzwoicie"?, co to znaczy
    "ciężko"?. Kiedyś z koleżankami z pracy mieliśmy dylemat moralny [ja
    zarabiałem 5 kzł, one coś 4 kzł brutto], że w sumie nasze zarobki nie są
    w porządku - ale my to diznozaury. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 55. Data: 2004-04-22 08:25:14
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    macth napisał(a):

    > ...no i właśnie te wielkie kwoty mają powstrzymać ją od przejścia
    > do konkurecji... w przeciwnym wypadku ludzie ci przechodziliby
    > faktycznie po roku, a tak są dłużej...

    i tak przejda, zawsze ktos da wiecej. po czym taka polityka placowa
    dochodzi do absurdu - patrz kasa za kopaczy powszechnie zwanych
    pilkarzami.

  • 56. Data: 2004-04-22 09:24:39
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO>

    On Thu, 22 Apr 2004 08:25:14 +0000, _Normanos_ wrote:

    > i tak przejda, zawsze ktos da wiecej. po czym taka polityka placowa
    > dochodzi do absurdu - patrz kasa za kopaczy powszechnie zwanych
    > pilkarzami.

    ...masz rację, ale jeżeli oni dostawaliby mało, to przechodziliby do
    konkurencji wcześniej, i wtedy byłby problem, bo telewizja nie miałaby
    żadnej ,,wyrazistej'' postaci. Wszyscy jak tylko zaczęliby się
    ,,wyrabiać'' byliby już u konkurencji.
    I byłby problem, bo nowi nie mieliby kogo gonić... bo inaczej się
    pracuje jeżeli możesz sobie powiedzieć, pokaże temu pie...
    Durczokowi... a inaczej jeżeli masz gonić ,,wirtualnego'' Lisa...

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---

  • 57. Data: 2004-04-22 09:38:55
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    macth napisał(a):

> [...]
    > pracuje jeżeli możesz sobie powiedzieć, pokaże temu pie...
    > Durczokowi... a inaczej jeżeli masz gonić ,,wirtualnego'' Lisa...

    juz tak na koniec: zgadzam sie z tym. nie mowie, ze maja zarabiac malo,
    ale _moim zdaniem_ 60 tys. na miesiac do placa calkowicie oderwana od
    polskich realiow.

    fajnie zarabiac 100 razy mniej, nie? ;-)

    pozdrawiam

  • 58. Data: 2004-04-22 16:06:44
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    _Normanos_ w news:Xns94D369FF21834omi@127.0.0.1 napisał(a):

    > i tak przejda, zawsze ktos da wiecej. po czym taka polityka
    > placowa dochodzi do absurdu - patrz kasa za kopaczy
    > powszechnie zwanych pilkarzami.

    Nie zawsze, bo jest granica powyzej ktorej sie nie oplaca. Jesli na
    "kopaczu" mozna zarobic tyle, ze sie kalkuluje dac mu wiecej niz dostaje w
    innym klubie, to tak sie robi. Dodatkowo pracuja zdecydowanie ciezej (moim
    zdaniem) niz ci z telewizji. Do tego dochodzi wieksze ryzyko - kontuzje sa
    na porzadku dziennym. Pal licho, jesli mozna ja wyleczyc. Nie zawsze jednak
    sie udaje. Znam takich, ktorych kariery skonczyly sie nim dobrze sie
    zaczely, wlasnie z powodu trwalych kontuzji.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 59. Data: 2004-04-22 23:06:18
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie udaje. Znam takich, ktorych kariery skonczyly sie nim dobrze sie
    > zaczely, wlasnie z powodu trwalych kontuzji.

    Żeby daleko nie szukać - Marek Citko (Ci co oglądają wiedzą
    o kogo chodzi :-))) )
    L.

  • 60. Data: 2004-04-23 14:34:24
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO>

    On Thu, 22 Apr 2004 09:38:55 +0000, _Normanos_ wrote:

    > juz tak na koniec: zgadzam sie z tym. nie mowie, ze maja zarabiac malo,
    > ale _moim zdaniem_ 60 tys. na miesiac do placa calkowicie oderwana od
    > polskich realiow.
    >
    > fajnie zarabiac 100 razy mniej, nie? ;-)

    ...masz rację ,,fajnie'' ;)

    a pomyśl co musza przeżyważ reporterzy w TVNie. Tam na początek
    dostajesz 1500zł brutto. Jak na Warszawę, to chyba ,,ogromne''
    pieniądze... a obok spaceruje (już nie ;) taki Lis z 80 tysiącami