PracaGrupypl.praca.dyskusje › www.szukasz.pl - www.aseta.pl - permanentnie nie płacą!

  • 1. Data: 2004-04-16 19:00:36
    Temat: www.szukasz.pl - www.aseta.pl - permanentnie nie płacą!
    Od: "Dominik Andruszko" <d...@p...pl>

    Witam serdecznie!

    To jest krótkie ostrzeżenie przed wrocławską firmą przedstawiającą się m.in.
    jako www.aseta.pl lub www.szukasz.pl. Firma jako ogólną zasadę przyjęła
    niepłacenie swoim kontrahentom i współpracownikom. Jestem jedną z ofiar -
    mimo wielokrotnych obietnic "dzisiaj zapłacimy" - od około pół roku nie
    udało mi się odzyskać pieniędzy (w moim przypadku kilkaset złotych). Nikomu
    nie życzę takiego pracodawcy / klienta / kontrahenta.

    Osoby zainteresowane szczegółami proszę o kontakt emailowy.

    Pozdrawiam

    Dominik Andruszko

  • 2. Data: 2004-04-17 10:03:14
    Od: "Tomasz Czarnecki" <t...@s...net>

    Użytkownik "Dominik Andruszko" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie życzę takiego pracodawcy / klienta / kontrahenta.
    >
    > Osoby zainteresowane szczegółami proszę o kontakt emailowy.

    Przypuszczalnie dlatego ich strony wygladaja tak beznadziejnie
    Pozdrawiam
    TCz

  • 3. Data: 2004-04-18 20:13:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dominik Andruszko; <c5pap9$45q$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > nie życzę takiego pracodawcy / klienta / kontrahenta.
    >
    > Osoby zainteresowane szczegółami proszę o kontakt emailowy.

    A upadłość próbowałeś im zrobić? ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)