PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grupa "Adam P".

  • 21. Data: 2002-12-08 20:59:47
    Temat: Re: Grupa "Adam P".
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    > A ja myślałam, że kierowcę osobistego powinna cechować wysoka
    > kultura...

    ...robiena laski? ;)))

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2002-12-08 21:01:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Co chciałem to osiągnąłem.

    Mniej niż zeroooooo...o! ;)

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2002-12-09 10:37:48
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > KUltura pełnom gębom.

    "Dirty dancing" czy też usługi zaawansowane bardziej, są rozwiązaniem
    dla kobiet, które poza własnym ciałem nie posiadają innego kapitału.
    Praca, jak każda inna, tak i ta nie hańbi. Jedna z Twoich zwolenniczek
    proponowała, by rozejrzeć się czego ldzie potrzebują. Tego też
    potrzebują - w klubach spotkasz wiele dziewczyn, które zarabiają na
    studia, mieszkanie czy utrzymanie nieślubnego dziecka. Osobiście mam dla
    nich więcej szacunku, nż dla tych, co dla kariery obsługują prezesa
    własnej firmy.

    Pzdr: Dogbert

  • 24. Data: 2002-12-11 10:43:55
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 08 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Zbyt wiele na co?

    Na to, zeby zdobyc szacunek innych. To jest podstawa do merytorycznej
    dyskusji. Mimo, ze w wielu punktach masz racje (w innych moim zdaniem nie)
    i czesto mozna z tobo prowadzic ligiczna dyskusjie, to mojego szacunku nie
    zdobyles. Nie sznujesz innych inni nie beda szanowac ciebie. Gdyby nie
    twoje teksty na temat bezrobotnych byc moze pomyslalbym sobie "ja za dwa
    lata bede do ciebie podobny" a tak to jakos nie chce. Nie chce gardzic
    innymi tylko dla tego ze mam wiecej umiejetnosci i troche wiecej
    szczescia. Pracy na razie nie mam, bo dopiero skonczylem studia a jednak
    nigdy do glowy mi nie przyszlo gardzic tymi, ktorym nie starczylo woli,
    pieniedzy czy po prostu szczescia, zeby je skonczyc. A moglbym po prostu
    powiedziec "bo im sie nie chcialo". I z pewnoscia bylaby spora grupa co do
    ktorej stwierdzenie to byloby prawdziwe. I jeszcze wieksza dla ktorej
    byloby obrazliwe.

    Pozdr. Shrek.

  • 25. Data: 2002-12-11 20:22:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > Dnia 08 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Na to, zeby zdobyc szacunek innych. To jest podstawa do merytorycznej

    Nie. Podstawą merytorycznej dyskusji są merytoryczne argumenty. A
    szacunek mi, za przeproszeniem, lata koło pióra.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2002-12-11 21:36:25
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie. Podstawą merytorycznej dyskusji są merytoryczne argumenty. A
    > szacunek mi, za przeproszeniem, lata koło pióra.

    Ok, czy szacunek jako pracodawcy również ci lata ? Myślę że również, o ile
    nim jesteś. W związku z powyższym chodzisz jako człowiek z głową w chmurach,
    przykre ale prawdziwe ! W dodatku jeszcze jesteś arogancki ...... a takich
    ludzi się nigdzie nie lubi !!!!!

    Wrangler

  • 27. Data: 2002-12-12 14:06:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    > przykre ale prawdziwe ! W dodatku jeszcze jesteś arogancki ...... a takich

    Szacunek, jako pracodawcy, w stosunku do tych, którzy swoja postawą
    udowadniają, że nie są osobami jakie bym zatrudniał mi również lata. To,
    co sobie myślisz też mi lata.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2002-12-12 14:14:04
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 12 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Szacunek, jako pracodawcy, w stosunku do tych, którzy swoja postawą
    > udowadniają, że nie są osobami jakie bym zatrudniał mi również lata.

    Dlaczego od razu zakladasz, ze ci udowadniaja, ze nie zasluzyli?

    > To, co sobie myślisz też mi lata.

    To juz twoj problem.

    Z mojej strony EOT.

    Pozdr. Shrek.

  • 29. Data: 2002-12-13 17:37:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego od razu zakladasz, ze ci udowadniaja, ze nie zasluzyli?

    Wybacz, ale to, kto i czym udowadnia, że nie jest osobą którąbym
    zatrudnił, to poprostu wiem. To, co dopuszczam za dowód pozostaje
    całkowicie w mojej gestii.

    --