PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co oznacza N/A przy rejestracji np. w LetterWealth?

  • 1. Data: 2002-12-06 15:57:21
    Temat: Co oznacza N/A przy rejestracji np. w LetterWealth?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Chcę zarejestrowac się w LetterWealth. Należy tam wypełnic formularz osobowy.
    Co wpisac w rubrykę tak oznaczoną:
    City (If this is N/A please enter NA)?

    "NA WARSZAWA", albo moze tylko "NA"?
    Co oznacza N/A? Czyzby NOT AMERICA?
    PROSZĘ O PODPOWIEDZI OSOBY KTÓRE MIAŁY Z TYM DO CZYNIENIA.
    DZIĘKI BARDZO.
    ZDROWIA.

  • 2. Data: 2002-12-06 16:20:28
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > "NA WARSZAWA", albo moze tylko "NA"?
    > Co oznacza N/A? Czyzby NOT AMERICA?
    > PROSZĘ O PODPOWIEDZI OSOBY KTÓRE MIAŁY Z TYM DO CZYNIENIA.
    > DZIĘKI BARDZO.
    > ZDROWIA.

    Na moj chlopski rozum N/A to skrot od Not Available. Ale moge sie mylic.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-06 16:28:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <2...@n...onet.pl>,
    > Witam.
    > Chcę zarejestrowac się w LetterWealth. Należy tam wypełnic formularz osobowy.
    > Co wpisac w rubrykę tak oznaczoną:
    > City (If this is N/A please enter NA)?

    Nie znam tego formularza, ale n/a znaczy zwykle not applicable lub not
    available. W Twoim przypadku raczej to pierwsze, ale nie do końca
    pasuje mi kontekst, kt. podałeś.

    Renata

  • 4. Data: 2002-12-06 17:44:35
    Od: " Ida" <i...@N...gazeta.pl>

    MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał(a):

    > Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Na moj chlopski rozum N/A to skrot od Not Available. Ale moge sie mylic.

    skrót N/A oznacza "not applicable" (nie dotyczy)

  • 5. Data: 2002-12-07 16:39:54
    Od: "Skoczek spadachronowy" <p...@t...pl>

    : Witam.
    : Chcę zarejestrowac się w LetterWealth.

    Czy "LetterWealth" zajmuje się pośrednictwem pracy w kraju?

  • 6. Data: 2002-12-08 22:33:28
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Skoczek spadachronowy" <p...@t...pl> writes:

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > : Witam.
    > : Chcę zarejestrowac się w LetterWealth.
    >
    > Czy "LetterWealth" zajmuje się pośrednictwem pracy w kraju?

    hm.. fajnie byloby jakbys podal kontekst... generalnie jednak w jezyku
    angielskim we wszystkich papierach, jakie wypelniasz w urzedch
    itp. N/A znaczy non applicable czyli "nie dotyczy".

    jesli to wyjasnienie ci nie pasuje do kontekstu, to najlepiej zrobisz
    jak sie skontaktujesz z kims z tej firmy i zapytasz, o co im tam chodzi.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2002-12-09 22:12:05
    Od: "Neuron" <p...@t...pl>

    :
    : > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : > news:2883.00000367.3df0c8e0@newsgate.onet.pl...
    : > : Witam.
    : > : Chcę zarejestrowac się w LetterWealth.
    : >
    : > Czy "LetterWealth" zajmuje się pośrednictwem pracy w kraju?
    :
    : hm.. fajnie byloby jakbys podal kontekst...

    Interesuje mnie, co to jest te tajemnicze LetterWealth. Pewnie to nie
    pośrednictwo pracy, ale firma zajmująca się wysyłką listów. Funkcjonuje w
    kraju czy zagranicą?