PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupa "Adam P". › Re: Grupa "Adam P".
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Grupa "Adam P".
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Wed, 11 Dec 2002 10:43:55 GMT

    Dnia 08 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Zbyt wiele na co?

    Na to, zeby zdobyc szacunek innych. To jest podstawa do merytorycznej
    dyskusji. Mimo, ze w wielu punktach masz racje (w innych moim zdaniem nie)
    i czesto mozna z tobo prowadzic ligiczna dyskusjie, to mojego szacunku nie
    zdobyles. Nie sznujesz innych inni nie beda szanowac ciebie. Gdyby nie
    twoje teksty na temat bezrobotnych byc moze pomyslalbym sobie "ja za dwa
    lata bede do ciebie podobny" a tak to jakos nie chce. Nie chce gardzic
    innymi tylko dla tego ze mam wiecej umiejetnosci i troche wiecej
    szczescia. Pracy na razie nie mam, bo dopiero skonczylem studia a jednak
    nigdy do glowy mi nie przyszlo gardzic tymi, ktorym nie starczylo woli,
    pieniedzy czy po prostu szczescia, zeby je skonczyc. A moglbym po prostu
    powiedziec "bo im sie nie chcialo". I z pewnoscia bylaby spora grupa co do
    ktorej stwierdzenie to byloby prawdziwe. I jeszcze wieksza dla ktorej
    byloby obrazliwe.

    Pozdr. Shrek.