PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • Data: 2005-02-04 09:12:55
    Temat: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: zymla [Fri, 4 Feb 2005 09:17:21 +0100]:

    > tak, wiem chodzi o oczekiwania pracownikow, na ile cenia
    > siebie, czy nie maja wygorowanych wymgań. wszystko byloby
    > ok gdyby firma takze na rozmowie przedstawiala swoja oferte
    > ile moga zaproponowac itp.

    Jak ja Ci powiem ze place 1000-1500 to przeciez Ty mi powiesz
    ze chcesz do 1500 :) I czego ja sie z tego niby dowiem? :)

    Przelicz ile musisz zarabiac zeby nie szukac nastepnej pracy,
    przemysl co faktycznie bedziesz robic i czy poprzednia kwota
    ma uzasadnienie w Twoich dzialaniach -- jesli tak to ja podaj,
    razem z tym uzasadnieniem. W czym problem...? A jesli nie, to
    zacznij myslec co zrobic zeby zaczela miec uzasadnienie.

    Kira