PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Date: Mon, 15 Jan 2007 21:09:35 +0100

    Tomek P. napisał(a):

    > To tylko dolne piętro, zupełnie oczywiste. Cała reszta juz taka
    > oczywista nie jest.
    A skąd wiesz?

    > btw, dla rozładowania atmosfery:
    Dziękuję. Nie trzeba było. Ja się nie pienię przed monitorem :)

    > To jest odkrycie nowej zależności.
    >
    > Natomiast stwierdzenie, że transport dzieli się na (baczność, będzie
    > "naukowo") "bliski, średni i daleki" (spocznij) to właśnie jest bełkot.
    Podział transportu na "bliski, średni i daleki", pomarańczy na
    niedojrzałe, zielone i mechaniczne robi się ad hoc. Przeciwnie niż
    teorię względności i badania nad asertywnością.
    Wzór E=mc2 wieńczy skomplikowane wyprowadzenia, wychodzące poza
    możliwości wielu ludzi. Ale w samej swej postaci wygląda trywialnie.
    Podobnie efekty badań nad asertywnością. Albo I zasada dynamiki albo...

    Ludzie dążą do prymitywizacji i uproszczenia wszystkiego. W ten sposób
    jest to łatwiej przyswajalne. Nie zauważyłeś? :)

    pozdr.
    M.
    --
    Kochana Mary!