eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Data: 2007-01-09 21:50:36
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 22:18:56 +0100, Nixe <n...@f...pl>
    w <eo10s1$1fgs$1@news.mm.pl> napisał:

    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:slrneq80ur.aa3.jakub@jakub.kofeina.net>
    > Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> pisze:
    >
    >> Ooo, tak, za wołacza to ja bym zabijał
    >
    > No, Jakubie faktycznie nie brzmi najlepiej ;-)
    > Ale - Olu, Kasiu, Krzysiu, Marku?

    Daj spokój.
    Pare lat temu byłem na długim szkoleniu, naprzeciwko mnie siedział
    nadaktywny acz słabo łapiący gościu (być może bez dostatecznego
    przygotowania i doświadczenia), miał straszne problemy z czytaniem
    dokumentacji i nadużywał wołacza.
    Dobrze, że mogłem zjechać na krzesle i schować się za monitorem.

    > To po prostu grzeczniejsza, milsza forma zwrotu.
    > Lepiej dla ucha brzmi "Basiu, wyślij ten list" niż "Basia, wyślij ten list"
    > czy wręcz bezosobowe "Wyślij ten list".

    Zrobiłem krótki przegląd osób w sekcji, i we wszystkich przypadkach
    wolacz brzmi beznadziejnie.
    Może w przypadkach damskich, i to krótkich imion jest lepiej.

    ja czyli jakub
    --
    Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
    Revoke.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1