PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie to opublikować?

  • 1. Data: 2003-04-29 07:29:56
    Temat: Gdzie to opublikować?
    Od: t...@p...onet.pl

    Witam

    Mam następujące ptanie:

    Czy ktoś zna adres strony internetowej, na której można opisać sprawę
    niesłusznego zwolnienia dyscyplinarnego sporej grupy osób?
    Zarzuty stawiane przez pracodawcę są absurdalne i nieprecyzyjne. Uważam, że
    warto by było opublikować opis i dowody tej sprawy jako przestrogę dla
    pracowników, że w takiej firmie nie warto pracować.

  • 2. Data: 2003-04-29 08:30:15
    Temat: Re: Gdzie to opublikować?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

> [...]
    > warto by było opublikować opis i dowody tej sprawy jako przestrogę dla
    > pracowników, że w takiej firmie nie warto pracować.

    Napisz do redaktorów jakiejś ogólnopolskiej gazety - może się zainteresują.

  • 3. Data: 2003-04-29 09:07:59
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > warto by było opublikować opis i dowody tej sprawy jako przestrogę dla
    > pracowników, że w takiej firmie nie warto pracować.

    najpierw opisz to na tej grupie. wbrew pozorom czyta ja troche osob (w tym
    pracodawcy), wywiaze sie na pewno dyskusja i bedziesz wiedzial czy warto to
    opublikowac. Jesli masz niezbite dowody to idz do gazety - to bardzo cenny
    material dla nich. Warto zwracac uwage na nieuczciwe firmy.

  • 4. Data: 2003-04-29 09:44:17
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    >Użytkownik <t...@p...onet.pl>

    >Czy ktoś zna adres strony internetowej, na której można opisać sprawę
    >niesłusznego zwolnienia dyscyplinarnego sporej grupy osób?
    Dowolna za której utrzymanie zapłacisz

  • 5. Data: 2003-04-29 10:22:50
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > warto by było opublikować opis i dowody tej sprawy jako przestrogę dla
    > pracowników, że w takiej firmie nie warto pracować.

    A nie lepiej i skuteczniej pójść z taką sprawą do Sądu Pracy ?

  • 6. Data: 2003-04-29 10:44:35
    Od: "wiktor" <w...@p...fm>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > warto by było opublikować opis i dowody tej sprawy jako przestrogę dla
    > pracowników, że w takiej firmie nie warto pracować.

    Polecem gazetę Super Ekspress. Są bardzo wścibscy.

    pzdr

  • 7. Data: 2003-04-29 17:51:09
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Czy ktoś zna adres strony internetowej, na której można opisać sprawę
    > niesłusznego zwolnienia dyscyplinarnego sporej grupy osób?

    A co, tutaj mało miejsca? :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10284 dzień życia, sprawność