PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asystentka w dziale IT

  • 1. Data: 2003-04-28 18:55:01
    Temat: Asystentka w dziale IT
    Od: "Emi" <x...@p...onet.pl>

    Czy ktos pracowal w charakterze Asystentki w jakims dziale IT? Chcialabym
    zapytac jakie wymagania, gdzie szukac no i w ogole jak sie za to
    zabrac........

    jestem studentka drugiego roku informatyki.

  • 2. Data: 2003-04-29 07:40:16
    Temat: Re: Asystentka w dziale IT
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emi" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos pracowal w charakterze Asystentki w jakims dziale IT? Chcialabym
    > zapytac jakie wymagania, gdzie szukac no i w ogole jak sie za to
    > zabrac........
    >
    > jestem studentka drugiego roku informatyki.

    Siema - wprawdzie nie pracowalem na takim stanowisku:), ale znam pare
    asystentek. Wyksztalcenie z branzy imo przydatne przy rozmowie z HR, ale w
    pracy nie ma specjalnego znaczenia. Ot po prostu papiery papiery, umowy,
    inne papiery i robienie kawusi. Jako ze zazwyczja dyrektor nie ma o niczym
    pojecia to i jego asystentka tez nie musi;)
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2003-05-02 11:57:33
    Od: "Marta" <m...@g...pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > inne papiery i robienie kawusi. Jako ze zazwyczja dyrektor nie ma o niczym
    > pojecia to i jego asystentka tez nie musi;)

    no stary chyba sie mylisz!, robic kawusie to ty mozesz w wolnym czasie (o
    ile sie takowy znajdzie...)
    fakt, ze szef nie ma o niczym pojecia, ale jago Asystentka MUSI :)
    Wszystko zalezy od tego gdzie trafisz!

    pozdrawiam,
    marta

  • 4. Data: 2003-05-02 13:03:32
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > no stary chyba sie mylisz!, robic kawusie to ty mozesz w wolnym czasie (o
    > ile sie takowy znajdzie...)

    hehehe, ja mam automat w kuchni;))

    > fakt, ze szef nie ma o niczym pojecia, ale jago Asystentka MUSI :)
    > Wszystko zalezy od tego gdzie trafisz!
    To fakt, ale ja nawiazuje do 2 roku informatyki kolezanki Emi - a ja mniej
    wiecej wiem na czym polega praca tychze asystentek w dziale IT bo sam w
    takim dziale pracuje. Techniczne zeczy sa im jak psu na bude - maja nas aby
    pytac - reszta to kombinatoryka - koszty, umowy, kontrahenci itp.
    pozdr
    /p