PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać pracy dla mnie?

  • 11. Data: 2006-04-10 07:19:14
    Temat: Re: Gdzie szukać pracy dla mnie?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Virus_7" <r...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:e1bn55$10j$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli proponujesz wyłączyć komputer i poszukać / popytać na własną rękę?
    > ;]

    A ja bym ci proponowal wylaczyc komputer i isc pokopac pilke z kumplami. A
    jesli juz koniecznie chcesz najlepsze lata mlodosci marnowac na charowke, to
    jak ktos slusznie zauwazyl, smigaj na zachod na pare miechow i szkol jezyk,
    popracuj na szmacie, poznasz co to znaczy, zarobisz wiecej grosza niz tu w
    Polsce przy ukladaniu kostki brukowej i zwiedzisz kawalek swiata.
    pozdro
    /p