PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy? › Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
  • Data: 2005-05-10 22:09:11
    Temat: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Od: "Marcia" <m...@t...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Katastrofalne bezrobocie podniosło - w opinii co niektórych - poszukiwanie
    > pracy w rangi sportów ekstremalnych. Sądząc po opiniach w różnych mediach,
    > niektórym się to bardzo spodobało. Nie wiem komu bardziej: politykom,
    > pracodawcom, pismakom, specjalistom od HR, pracoholikom, masochistom,
    > czy świrom.
    >
    > Dlaczego świrom? Ano dlatego, że tylko do świra nie może dotrzeć, że
    > większość
    > ludzi pracuje, żeby żyć - a nie na odwrót.
    >
    > Jedno jest pewne, że w taki wariacki sposób mogą traktować szukanie pracy
> [...]
    Hmm.... czyli z waszych odpowiedzi mam wnioskowac, że powinnam w tym miejscu
    umieścić swoje CV i list motywacyjny etc. zeby wszyscy mogli sobie je
    przeczytac ??
    Ja nie napisałam, że nie umieściłam w/w "wymaganych" przez was informacji do
    zakładów pracy, tylko zapytałam gdzie mogłabym jeszcze umieścić ogłoszenia
    lub gdzie mogłabym jeszcze pójść lub ostatecznie wysłać CV i list
    motywacyjny.
    Spodziewałam sie raczej jakich adresow (e-mail czy tez zwyklych), jak
    rowniez numerow telefonow etc. a nie kazan, co powinnam umiescic w
    ogloszeniach (nie zauwazylam zebym gdziekolwiek zapytala o to, jak napisac
    lub jak szukac pracy) itd. - to jak umieszczac i jak pisac to akurat wiem.
    Wiec nastepnym razem radze czytac uwaznie.