PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie się podziali programiści › Re: Gdzie się podziali programiści
    From: herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie się podziali programiści
    Date: Fri, 15 Sep 2006 16:56:12 +0200

    > Zgadza się, jednak szef wychodzi z założenia, że jak da dużo innym to nie
    > będzie go stać żeby dac dużo mi,
    > a jak mi nieda tego czego chcę - to sobie pójdę i będzie kwas, bo jezeli
    > się pożegnam -
    > to niema w firmie nikogo kto by pociągnął prowadzenie tegoż projektu.
    > Skoro niema nikogo to musi dbać o mnie - a zeby było czym to innym musi
    > płacic niewiele,
    > a skoro płaci niewiele to ja niemam z czym szukać siepaczy, więc
    > zatrudniam ludzi do przyuczenia....
    > to skolei owocuje tym że jestem jedyną osobą w firmie zdolną holowac
> [...]
    1) bez sensu zatrudniać 4 siepaczy jak można jednego co zrobi tyle samo, i
    koszt mniejszy.
    2) nie wiem ile masz lat, ale jeśli jesteś młody, to lepiej wyjdziesz w
    przyszłości na tym, że teraz będziesz na pozycji ucznia niż nauczyciela,
    czyli przyda się do twojego rozwoju zaprawiony siepacz, i ty i on pokażecie
    sobie masę sztuczek, bo już umiesz ale możesz umieć i rozwijać się jeszcze
    szybciej.
    3) On po prostu chyba nie umie nic więcej sprzedać(tj. twój szef), bo
    wystarczy troszkę sprzedać i od razu są pieniążki w firmie i szef też się
    by nachapał.
    4) Takie rozwiązanie jak u Ciebie nigdy się nie opłaca, polecam zmianę
    polityki, chociaż może zkąś muszą przychodzić goście z doświadczeniem.
    5) Nie stawiaj się na pozycji niezastąpionego, zawsze może Ciebie zastąpić,
    problem dla niego ile to go będzie kosztowało.