PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie się podziali programiści › Re: Gdzie się podziali programiści
  • Data: 2006-09-15 05:47:53
    Temat: Re: Gdzie się podziali programiści
    Od: "Wojtek" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej,
    >
    > Ciekawy jestem z czy ktoś z programistów grupowiczów rzeczywiście szukał
    > ostatnio pracy?
    > Bo ja w związku z planowaną przeprowadzką do Krakowa (małopolskie, najniższe
    > bezrobocie wśród województw) szukałem.
    [...]
    > Tak czy owak: brak programistów do pracy to mit.
    >
    > Wojciech

    Cześć znów

    Baaardzo ciekawa sprawa.

    Po wczorajszym moim płaczliwym poście w skrzynce znalazłem dziś wiele ofert
    pracy, próśb o podesłanie CV i zaproszeń na rozmowę.

    No na prawdę dziwne.

    Jedyny wniosek jaki się nasuwa to taki że pl.praca.dyskusje jest przez działy
    personalne dużo chętniej czytana niż rekrutacja@<mojafirma>.pl :) !!

    Informuję wszystkich nadal zinteresowanych że obecnie już nie szukam pracy.
    Dogadałem się z obecnym pracodawcą - będę miał możliwość pracy "półzdalnej".
    Dzięki za oferty.

    Pozdrawiam.
    Wojciech