PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie najlepiej być programistą lub administratorem?

  • 1. Data: 2005-06-16 15:20:25
    Temat: Gdzie najlepiej być programistą lub administratorem?
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

    Witam.
    Jak uważacie, w którym mieście jest najlepszy rynek pracy dla
    informatyków, programistów, administratorów? Najlepsze zarobki,
    zapotrzebowanie na pracownika i duży wybór firm.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-16 16:25:16
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "ad-hoc" <a...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam.
    > Jak uważacie, w którym mieście jest najlepszy rynek pracy dla
    > informatyków, programistów, administratorów? Najlepsze zarobki,
    > zapotrzebowanie na pracownika i duży wybór firm.

    W Nowym Yorku, Londynie, ewentualnie Monachium.

    FMT

  • 3. Data: 2005-06-16 16:59:31
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

    F.M.T napisał(a):
    > "ad-hoc" <a...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > W Nowym Yorku, Londynie, ewentualnie Monachium.
    >
    > FMT
    Ograniczmy się do Polski.

  • 4. Data: 2005-06-16 17:14:24
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Warszawa najwyzsze zarobki zazwyczaj sa tam, chyba ze ktos jest wysokiej
    klasy specjalista wtedy, jego zarobki zazwyczaj sa wszedzie wysokie.
    Jarod

  • 5. Data: 2005-06-16 17:35:37
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

    Jarod napisał(a):

    > Warszawa najwyzsze zarobki zazwyczaj sa tam, chyba ze ktos jest wysokiej
    > klasy specjalista wtedy, jego zarobki zazwyczaj sa wszedzie wysokie.
    > Jarod

    Ja pracuję w Poznaniu ale śledząć oferty pracy to widzę, że ilościowo
    Poznań wypada słabo nie tylko z Warszawą, ale np z Krakowem, Wrocławiem
    może także z Katowicami.

  • 6. Data: 2005-06-16 18:43:54
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    > Ja pracuję w Poznaniu ale śledząć oferty pracy to widzę, że ilościowo
    > Poznań wypada słabo nie tylko z Warszawą, ale np z Krakowem, Wrocławiem
    > może także z Katowicami.

    Jak zauwazyl kolega, wysokiej klasy specjalista zarobi wszedzie, reszta musi
    narzekac, takie zycie.

    FMT

  • 7. Data: 2005-06-16 18:45:23
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

    F.M.T napisał(a):

    > "ad-hoc" <a...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Jak zauwazyl kolega, wysokiej klasy specjalista zarobi wszedzie, reszta
    > musi narzekac, takie zycie.
    >
    > FMT

    Czyli wszędzie jest dobrze, albo wszędzie jest tak samo dobrze?

  • 8. Data: 2005-06-16 19:46:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    F.M.T <f...@b...bla> wrote:

    > Jak zauwazyl kolega, wysokiej klasy specjalista zarobi wszedzie, reszta musi
    > narzekac, takie zycie.

    Pod warunkiem, że w tym "wszędzie" jest odpowiedni pracodawca.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-06-16 19:48:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    F.M.T <f...@b...bla> wrote:

    > W Nowym Yorku, Londynie, ewentualnie Monachium.

    Taaak. Szczególnie ten Londyn. Gdzie jest po kilkadziesiąt osób na dowolne
    stanowisko w IT...
    Albo US, które się dla większości wydają rajem na ziemi, ale zarobki tam są
    np. relatywnie niższe lub porównywalne z Europą...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 10. Data: 2005-06-16 22:24:25
    Od: jahmon <"michu[remove_this]"@[and_this]axel.com.pl>

    > Taaak. Szczególnie ten Londyn. Gdzie jest po kilkadziesiąt osób na dowolne
    > stanowisko w IT...

    no tak, ale z drugiej strony, slyszalem o rozmowie kwalifikacyjnej do
    dzialu IT gdzies na zachodzie i co ?

    odsetech tych - ktorzy byli w stanie na kartce napisac w pseudokodzie
    jakikolwiek szablon sortowania babelkowego wsrod polskich kandydatow
    jest duuuuuzo wyzszy niz wsrod kandydatow z zachodu :) i to sie podobno
    ceni... ale nie wiem bo nie bylem :]