PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenia z usenetu - kiedy "koniec ważności"?

  • 1. Data: 2005-06-16 14:51:54
    Temat: ogłoszenia z usenetu - kiedy "koniec ważności"?
    Od: " marianna" <h...@g...pl>

    Witam wszystkich, to mój pierwszy post tutaj i od razu pytanie: orientujecie
    się może, jak długo wypada odpisywać na ogłoszenia o pracę, znalezione na
    usenecie? Dzisiaj np. znalazłam dwie ciekawe preopozycje - ale obydwie z 4.
    czerwca. Warto jeszcze pisać w takim przypadku? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-16 14:56:07
    Temat: Re: ogłoszenia z usenetu - kiedy "koniec ważności"?
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

> [...]
    > usenecie? Dzisiaj np. znalazłam dwie ciekawe preopozycje - ale obydwie z 4.
    > czerwca. Warto jeszcze pisać w takim przypadku? Pozdrawiam

    Jak Ci zalezy to nie zaszkodzi. Moze cos sie trafi.

    --

    Pzdr - Tomek
    ---