PracaGrupypl.praca.dyskusje › "GW": Media Markt nie chce związkowców

  • 1. Data: 2006-09-20 07:42:27
    Temat: "GW": Media Markt nie chce związkowców
    Od: herakles <h...@b...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1405698,11,item.html

  • 2. Data: 2006-09-20 07:46:52
    Temat: Re: "GW": Media Markt nie chce związkowców
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 20 Sep 2006 09:42:27 +0200, użyszkodnik herakles
    <h...@b...pl> napisał:

    > http://wiadomosci.onet.pl/1405698,11,item.html

    a czy przypadkiem nie jest tak ze nie mozna zwolnić związkowca nie
    mówiąc o przewodniczacym ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2006-09-20 07:49:20
    Od: Schwester <j...@c...com>

    futszaK napisał(a):

    > a czy przypadkiem nie jest tak ze nie mozna zwolnić związkowca nie
    > mówiąc o przewodniczacym ???

    Gdyby tak było, to każdy byłby związkowcem.
    Zdaje się, że nie można zwolnić przewodniczącego, no chyba, że
    dyscyplinarnie.

    --
    Schwester

  • 4. Data: 2006-09-20 07:53:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 20 Sep 2006 09:49:20 +0200, użyszkodnik Schwester
    <j...@c...com> napisał:

    > Gdyby tak było, to każdy byłby związkowcem.
    > Zdaje się, że nie można zwolnić przewodniczącego, no chyba, że
    > dyscyplinarnie.

    czyli idiota ten przewodniczący że się przyznał do podarcia skargi

    ja bym szedł z zaparte i do sądu pracy, to nic nie kosztuje

  • 5. Data: 2006-09-20 07:56:59
    Od: herakles <h...@b...pl>

    futszaK wrote:

    > czyli idiota ten przewodniczący że się przyznał do podarcia skargi
    >
    > ja bym szedł z zaparte i do sądu pracy, to nic nie kosztuje

    Ja bym się za małen groszen nie zatrudniem.

  • 6. Data: 2006-09-20 08:23:43
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 20 Sep 2006 09:56:59 +0200, użyszkodnik herakles
    <h...@b...pl> napisał:

    > Ja bym się za małen groszen nie zatrudniem.

    to juz bez znaczenia, chodzi o wyciagnięcie kasy od korporacji

  • 7. Data: 2006-09-20 11:23:12
    Od: "Marqs" <m...@e...pl>

    > a czy przypadkiem nie jest tak ze nie mozna zwolnić związkowca nie
    > mówiąc o przewodniczacym ???

    A czy przypadkiem zwizek nie musi byc zatwierdzony przez firme zeby nie
    mozna bylo zwolnic goscia?
    W sumie nie wiem ale jakby mozna bylo zakladac sobie zwiazki ot tak to w
    kazdej wiekszej firmie znajdzie sie odpowiednia ilosc osob zeby "powalczyc"
    z pracodawca i zapewnic sobie cieply stolek :)

    marqs

  • 8. Data: 2006-09-20 11:29:45
    Temat: Re: "GW": Media Markt nie chce zwi?zkowców
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 20 Sep 2006 13:23:12 +0200, użyszkodnik "Marqs" <m...@e...pl>
    napisał:

    > A czy przypadkiem zwizek nie musi byc zatwierdzony przez firme zeby nie
    > mozna bylo zwolnic goscia?

    a jaka firma zatwierdzi takowy związek zawodowy ???

    > W sumie nie wiem ale jakby mozna bylo zakladac sobie zwiazki ot tak to w
    > kazdej wiekszej firmie znajdzie sie odpowiednia ilosc osob zeby "powalczyc"
    > z pracodawca i zapewnic sobie cieply stolek :)

    dopóki było tak że "na pana miejsce znajdzie sie 10ciu" wiara się
    bała, zaś w czasach kiedy pracodawcy zaczynają szukać pracowników bo
    ci ostatni nie chcą pracować za bezcen przestanie to być takie
    oczywiste

  • 9. Data: 2006-09-20 11:34:05
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 13:23:12 +0200, Marqs <m...@e...pl>
    w <eer8bq$sfr$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > A czy przypadkiem zwizek nie musi byc zatwierdzony przez firme zeby nie
    > mozna bylo zwolnic goscia?

    Nie, bo wtedy po prostu pracodawca nie zatwierdzałby związku i byłoby po
    psrawie.

    > W sumie nie wiem ale jakby mozna bylo zakladac sobie zwiazki ot tak to w
    > kazdej wiekszej firmie znajdzie sie odpowiednia ilosc osob zeby "powalczyc"
    > z pracodawca i zapewnic sobie cieply stolek :)

    Można. Popatrz na przykład na okolice tzw. afery łowców skór.
    Z drugiej strony - jak w firmie będzie za dużo związków, a firma ma
    przynosić dochód a nie być państwowa, to taka firma upadnie i kij w ryj
    związkowcom, bo polecą na bruk en masse ze względu na permamentną
    likwidację stanowiska pracy razem z całą firmą.

    > marqs

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2006-09-20 11:35:00
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Marqs" <m...@e...pl> wrote in message

    > W sumie nie wiem ale jakby mozna bylo zakladac sobie zwiazki ot tak to w
    > kazdej wiekszej firmie znajdzie sie odpowiednia ilosc osob zeby
    > "powalczyc" z pracodawca i zapewnic sobie cieply stolek :)

    Nie znajdują się, bo są wyrzucani zanim zdążą założyć związek.
    Nie znajdują się, gdyż szef grozi konsekwencjami za jakiekolwiek
    dyskusje na ten temat. A i może oferować bonusy za doniesienie,
    że takie rozmowy mają miejsce.

    Stach