PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Freelancing - jakie doświadczenia?

  • 1. Data: 2007-10-30 08:40:32
    Temat: Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    wiadomościnews:fg5r11$2on$1@news.onet.pl...

    > W ostateczności, choćby na początku można uzyć kompilatora darmowego, ale
    > czy ktoś kto prowadzi taką działalność musi się liczyć z tym, że mam mieć
    > wszystkie programu legalne?

    niezbyt dobra technologie sobie wybrales, tym bardziej zeby robic
    cokolwiek w delphi,
    to raczej trzeba miec na koncie cos wdrozonego [czyt. miec jakies
    doswiadczenie]
    no i oczywiscie trzeba zlapac zlecenie, z tego co sie orientuje rynek
    nie jest duzy.
    jesli interesujesz sie robieniem stron, to ja bym Ci polecil na
    poczatek nieszczesny php.
    polska to dziwny kraj i tu serwisy sie niemal wszystko [PRAWIE] w tym
    robi [tani hosting, pozornie latwy do opanowania etc.]. ofert jest
    duzo, lecz duzo jest rowniez freelancerow, ale jak sie postarasz to na
    pewno cos zlapiesz a dzieki temu zyskasz doswiadczenie we
    freelanceringu i "cos tam" zarobisz.

    pozdr.
    L.