PracaGrupypl.praca.dyskusje › Formaty plików w jakich wysylacie CV

  • 21. Data: 2004-10-14 13:22:44
    Temat: Re: Formaty plików w jakich wysylacie CV
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Piotr Deryło napisał(a):

    > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i
    > aplikacji. w jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos
    > calkiem innego? czekam na opinie

    wysylam tylko w pdf.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 22. Data: 2004-10-14 16:54:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004 13:22:44 +0000 (UTC), "_Normanos_"
    <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote:

    >wysylam tylko w pdf.
    a ja tylko w doc.
    z dobrym skutkiem :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 23. Data: 2004-10-15 07:59:05
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    Jobber.pl wrote:

    > 2) PDF - wymaga Acrobat Reader, właściwie teraz "każdy już go ma",
    > aczkolwiek zawsze warto w e-mailu zamieścić stosowną informację o tym, że CV
    > jest w formacie PDF i do jego odczytania niezbędne jest zainstalowanie
    > Readera

    Gdy wyjeżdżałem do Irlandii i wcześniej rozsyłałem swoje CV all over the
    island, to raz jeden zdarzyło mi się, że ktoś mnie poprosił o wersję
    wordową, bo załączonego pdfa nie mógł odczytać... well, bywa i tak. :)

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 24. Data: 2004-10-15 08:03:56
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 13 Oct 2004 20:17:29 +0200, gdy Mateusz Wójcik
    <d...@b...at.poczta.dot.onet.dot.pl> napisał:

    >Z tym, że z Wordem to różnie bywa. Jeśli sporo edytujesz dokument i
    >wprowadzasz w nim sporo poprawek, potrafi bardzo spuchnąć.

    OT: to mozna wylaczyc w opcjach Worda "szybkie zapisywanie" czy jakos
    tak. Domyślnie o ile pamietam w pliku zapisują się dane poprzednich
    wersji i dlatego puchnie.

    r.

  • 25. Data: 2004-10-15 12:07:29
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Kiedy ostatnio wysylalem CV (jakies 1,5 roku temu), wysylalem
    je w formacie RTF. Wiem, ze niektorzy wyrzucaja pliki DOC,
    nawet ich nie czytajac (obawa o wirusy). Z tego, co wiem,
    najbardziej lubiane sa pliki PDF - sa otwierane przez wiekszosc
    komputerow i nie przenosza wirusow. Kiedy sam robilem rekrutacje
    duzy plus dawalem osobom, ktore wyslaly plik w formacie PDF.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Pawlisz

  • 26. Data: 2004-10-15 13:27:59
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    > Kiedy sam robilem rekrutacje
    > duzy plus dawalem osobom, ktore wyslaly plik w formacie PDF.

    czyli praca pewnie dotyczyła publikacji dokumentów elektronicznych ;) Możesz
    powiedzieć na czym polega wyższość osoby przesyłającej aplikacje w takim a
    nie innym formacie?

    BTW, jakie ma znaczenie format zapisanego pliku? praktycznie żaden.
    Ważne jest, czy jest się odpowiednią osobą na dane stanowisko - czyli ma się
    doświadczenie, wykształcenie albo chęci (albo i wszystko razem), później że
    się pasuje do firmy (cechy osobowościowe itepe), potrafi się wynegocjowac
    maksymalne warunki, jakie daje firma itd.

    A sam plik moim zdaniem ma niewielkie znaczenie. Po pierwsze trzeba wziąć
    pod uwagę popularność narzędzi, i wbrew pozorom pdf-readery nie są tak
    powszechne w działach haerowych. W ciemno najlepiej postawić na worda, byle
    zminimalizować objętość pliku (za każdym razem najlepiej utworzyć nowy plik
    i przekopiować zawartość ze starego).

  • 27. Data: 2004-10-15 17:32:34
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    > jesli chodzi zas o PDFy... idealne pdfy wg mnie wychodza tylko takie,
    ktore
    > sa pisane, a raczej tworzone w *tex'u, ale z tym wiekszosc osob
    uzywajacych
    > worda (czyt. domyslnie edytor tekstu) nie poradzi sobie, a wlasnie na
    > *tex'u mozna sie nauczyc w jaki sposob formatowac pisma:)

    Zgadza sie, pdfy z texa sa super, szkoda tylko ze tex nie za bardzo nadaje
    sie do pisania CV, strasznie duzo roboty.
    Napisanie w nim pracki mgr to miut ale CV to meczarnia, kiedys probowalem
    ale mi sie nie podobalo.

    pozdr.
    Lukasz

  • 28. Data: 2004-10-15 19:33:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 10:03:56 +0200, Robert Drózd
    <r...@y...iq.wytnijto.pl> wrote:

    >OT: to mozna wylaczyc w opcjach Worda "szybkie zapisywanie" czy jakos
    >tak.
    Mozna tez po ostatniej poprawce zapisac plik pod nowa nazwa. Od razu
    straci na kg (KB) :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!