PracaGrupypl.praca.dyskusje › Formaty plików w jakich wysylacie CV

  • 1. Data: 2004-10-12 16:53:55
    Temat: Formaty plików w jakich wysylacie CV
    Od: "Piotr Deryło" <p...@k...chip.pl>

    Witam

    Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w
    jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    czekam na opinie

    Piotr

  • 2. Data: 2004-10-12 17:32:08
    Temat: Re: Formaty plików w jakich wysylacie CV
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Piotr Deryło <p...@k...chip.pl> zapodał(a):
> [...]
    >
    > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w jakich
    formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=CV+format
    &meta=group%3Dpl.praca.dyskusje

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-10-12 17:32:59
    Od: "Art" <asalacin@_spam.o2.pl>

    > doc, pdf a moze cos calkiem innego?

    Wlasnie w takich

  • 4. Data: 2004-10-12 19:07:57
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Piotr Deryło wystawil Fakture VAT dnia 12 paź 2004, piszac:

    > w jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    Wysylam w PDF, piszac po tresci glownej emaila ze plik z CV mozna
    otworzyc w Acrobat Reader i podaje link skad mozna go zassac.

    Mozna tez dawac w RTF.

    Pozdrawiam.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 5. Data: 2004-10-12 19:16:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 18:53:55 +0200, Piotr Deryło

    > Witam
    >
    > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w
    > jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    > czekam na opinie

    Jeszcze troche i zaczne wysylac *.exe , to moze wtedy ktos odpowie ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-10-12 19:17:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> zapodał(a):

    > Jeszcze troche i zaczne wysylac *.exe , to moze wtedy ktos odpowie ;)

    a może jpg ? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-10-12 19:36:41
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w
    > jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    > czekam na opinie

    Ja zawsze w pdf. Zamiast doc lepiej rtf juz. Inne formaty mam na www tez
    zobacz stronke pod podpisem. Pozdrawiam.

    --
    /GrzechG

    ...::: My www : http://www.grzechg.tk :::...

  • 8. Data: 2004-10-12 20:14:14
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Deryło" <p...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w
    > jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    > czekam na opinie

    Najczesciej jest to chyba doc, pdf, rtf.
    Ale warto zwrocic uwage na rozmiar fotki wklejonej do doc'a - czesto taki
    plik wazy 1MB, a jak sie umiejetnie wklei to wazy max. 100 kb. Dlatego jak
    ktos pisze w CV ze na komputerach sie zna ... to zle to wyglada nie zdaje
    sobie z tego sprawy.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 9. Data: 2004-10-12 21:18:55
    Od: "Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w
    > jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    > czekam na opinie

    Dobrze skonstruowana oferta pracy powinna zawierać informację, w jakim
    formacie przyjmowane jest CV w przypadku zgłoszeń drogą elektroniczną. Jeśli
    jednak takiej informacji w ogłoszeniu brakuje, należy zawsze założyć taki
    format, który jest najbardziej rozpowszechniony.

    1) RTF - do odczytania właściwie wszędzie i bez żadnych dodatkowych
    aplikacji
    2) PDF - wymaga Acrobat Reader, właściwie teraz "każdy już go ma",
    aczkolwiek zawsze warto w e-mailu zamieścić stosowną informację o tym, że CV
    jest w formacie PDF i do jego odczytania niezbędne jest zainstalowanie
    Readera
    3) DOC - praktyka mówi, że mało kto będzie miał pretensje za przesłanie CV w
    tym formacie, należy jednak pamiętać o tym, że nieumiejętnie stworzony
    dokument Worda potrafi być bardzo duży (uwaga na zdjęcia!)

    Przede wszystkim CV powinno się wyróżnić ze stosu innych. Dlatego naprawdę
    warto poświęcić dużo czasu na stworzenie oryginalnego, a jednocześnie
    czytelnego wyglądu CV. Jeśli sami tego nie potrafimy, czasem warto wydać
    nawet parę złotych i zlecić taką pracę profesjonaliście. Na przykład na
    aukcyjnym portalu pracy www.jobber.pl :) <-- taka mała kryptoreklama

    Życzymy powodzenia w zdobywaniu pracy!

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy

  • 10. Data: 2004-10-12 21:27:30
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-12, Jobber.pl <i...@N...jobber.pl> wrote:
    > 1) RTF - do odczytania właściwie wszędzie i bez żadnych dodatkowych
    > 2) PDF - wymaga Acrobat Reader, właściwie teraz "każdy już go ma",
    > 3) DOC - praktyka mówi, że mało kto będzie miał pretensje za przesłanie CV w
    Święte słowa. Pod warunkiem, że pracodawca nie szuka admina/programisty
    linuksowego :) Wtedy bym stawiał na PDF/PS/TXT :) PDF jest formatem o tyle
    neutralnym, że na każdą platformę jest sensowny[1] czytnik.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] nie wymagający $BIGNUM ramu i wypasionego procka
    --
    Dopóty dysk dane nosi, póki mu bootsector nie padnie
    /z pamiętnika administratora/