PracaGrupypl.praca.dyskusje › chalupnictwo Warszawa pytanie

  • 1. Data: 2004-10-12 16:50:50
    Temat: chalupnictwo Warszawa pytanie
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    czy ktos z Panstwa mial doczynienia z taka praca, np. sklejanie kopert. Ile
    mozna zarobic w przyblizeniu
    poswiecajac temu zajeciu np. 5h dziennie? Za wszelkie uwagi, ewentualnie
    jakis kontakt w Warszawie do ludzi
    dajacych taka prace bede bardzo wdzieczny.

    dziekuje
    marek

  • 2. Data: 2004-10-12 21:25:05
    Temat: Re: chalupnictwo Warszawa pytanie
    Od: "Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    Witamy,

    Przede wszystkim nalezy byc BARDZO ostroznym. Zalecamy lekture stron:

    http://mirco72.webpark.pl/sciemniacze.htm
    http://tylkoprawda.w.interia.pl

    Nie znaczy to, ze nie ma uczciwych ofert. Ale jest ich duzo mniej, niz tych
    nieprawdziwych.
    Zyczymy szczescia w poszukiwaniach!

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy

  • 3. Data: 2004-10-12 21:33:09
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > jakis kontakt w Warszawie do ludzi
    > dajacych taka prace bede bardzo wdzieczny.

    Koperty składaja i sklejaja maszyny. Równiez maszyny składaja długopisy.
    Wszystkie takie ogłoszenia to wg mnie lipa. Oczywiście zawsze znajdzie sie
    ktoś kto albo napisze że mozna w ten sposób zarobić, albo faktycznie zarobił.
    W oszukańczych interesach reklama jest tak samo ważna jak przy sprzedaży
    czegoś co ma dwa w jednym. Tomek

  • 4. Data: 2004-10-14 15:02:58
    Od: "ShinningOnes" <r...@u...prv.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Koperty składaja i sklejaja maszyny. Równiez maszyny składaja długopisy.
    > Wszystkie takie ogłoszenia to wg mnie lipa.

    Now Chinach skladaja ludzie, przewaznie wiezniowie obozow koncentracyjnych
    Lao Gai.

  • 5. Data: 2004-10-14 21:22:13
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Now Chinach skladaja ludzie, przewaznie  wiezniowie obozow koncentracyjnych
    > Lao Gai.

    Ale to pytanie nie dotyczyło wyjazdu do Chin. A tak na marginesie. Jak oglądam
    sobie taką fajna stronkę z tym co produkuja Chińczycy to coraz bardziej
    odchodzę od poglądu że Chinach robi się ręcznie coś więcej niż sadzenie i
    zbieranie ryżu na małych wioskach. Wszystko co tam widać jest robione przy
    uzyciu bardzo zaawansowanych technologii. A gdzie to robia to juz nie moja
    sprawa. Jaka władzę sobie zafundowali taką mają. Tomek