PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w Urzędzie Skarbowym

  • 1. Data: 2004-10-12 12:03:42
    Temat: Informatyk w Urzędzie Skarbowym
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie - ile zarabia informatyk w US w dużym mieście?

    Pozdrawiam,
    Janek

    ---

  • 2. Data: 2004-10-12 12:12:23
    Temat: Re: Informatyk w Urzędzie Skarbowym
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@w...pl> napisal(a):
    > mam pytanie - ile zarabia informatyk w US w dużym mieście?

    Znajoma bierze 1400 pln na rękę we Wrocławiu.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 3. Data: 2004-10-12 12:15:11
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 14:03:42 +0200, Janek <j...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    > mam pytanie - ile zarabia informatyk w US w du?ym mie?cie?

    Ty zajac nie pytaj ile zarabia, ty pytaj sie ile moze dorobic ;)

  • 4. Data: 2004-10-12 12:16:01
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Janek napisał(a):
    > Witam,
    > mam pytanie - ile zarabia informatyk w US w dużym mieście?

    Znajomy właśnie niedawno zaczął pracę w US w Warszawie, na początek
    (3 miesięczny okres próbny) 900 zł na rękę, po 3 miesiącach proponują mu
    1300 zł na rękę.

    --
    Mariusz Rzepkowski - www.mariuszr.idu.pl - GG 966498 - ICQ 134628796
    "Internet Explorer to program, który służy do przeglądania internetu

  • 5. Data: 2004-10-12 19:09:43
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    Patrze na te stawkic o piszecie i smiac mi sie chce. tek kraj jzu zszedl
    totalnie na psy.
    To ja wole na budowie robić za 2000 -2500 kafla.

    Co za kraj....

    /GrzechG

  • 6. Data: 2004-10-12 19:33:05
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    Zszedl na psy jak poprawne pisanie w powyzszym poscie!
    Tyle byków zrobilem w tak krótkim tekscie :)

    --
    /GrzechG

  • 7. Data: 2004-10-12 22:11:58
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    On Tue, 12 Oct 2004 14:16:01 +0200, MariuszR wrote:

    > Znajomy właśnie niedawno zaczął pracę w US w Warszawie, na początek
    > (3 miesięczny okres próbny) 900 zł na rękę, po 3 miesiącach proponują mu
    > 1300 zł na rękę.

    O, to kupa szmalu... ;P

    --
    Pozdrawia m.

  • 8. Data: 2004-10-13 06:08:37
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-12, misman <z...@g...bet.cy.rot13> wrote:
    > O, to kupa szmalu... ;P
    Dolicz do tego kwartalne premie z zysku i trzynastkę.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Nie wszystko dioda, co sie świeci
    /z pamiętnika administratora/

  • 9. Data: 2004-10-13 06:51:52
    Od: Kornel <r...@p...com>

    Dnia 2004-10-12 21:09, Użytkownik GrzechG napisał:

    [...]
    > To ja wole na budowie robić za 2000 -2500 kafla.
    [...]

    Możesz podać mi jej adres ?? :)

    Kornel

  • 10. Data: 2004-10-13 17:00:31
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Dolicz do tego kwartalne premie z zysku i trzynastkę.

    To skarbowy ma zyski? Hmm...Ciekawe czy podatki od nich płaci :)