PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Hilti

  • 1. Data: 2004-10-12 15:47:11
    Temat: praca w Hilti
    Od: <p...@o...pl>

    Dostałem zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjną w Hilti , praca w Katowicach
    ale rozmowa odbywa sie w Warszawie na Puławskiego 395 , na stanowisku
    rzeczoznawcy. Czy ktoś orientuje się z czym wiąże sie taka praca, jakie są
    zarobki w Hilti i dlaczego rozmowa odbywa sie w Warszawie,

  • 2. Data: 2004-10-12 16:08:54
    Temat: Re: praca w Hilti
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    > w Warszawie na Puławskiego 395 ,
    na Puławskiej (ten od m.in. Amerykanów był Pułaski, nie Puławski), 395 to
    pewnie gdzieś na wysokości Ursynowa (ale to strzelam).
    Dojazd - z centralnego do metra, wysiadasz na stacji wilanowska,autobusem w
    kierunku Piaseczna i się rozglądac kiedy wysiąść

    > na stanowisku rzeczoznawcy. Czy ktoś orientuje się z czym wiąże sie taka
    > praca,
    :) skoro się ubiegasz o to stanowisko i nie bardzo się orientujesz...
    "Hilti jest światowym liderem w dziedzinie systemowych rozwiązań dla
    profesjonalistów w branży budowlanej" to pierwsze zdanie z głównej strony
    internetowej. Z tego wnioskuję, że pewnie jestes potencjalnym rzeczoznawcą
    dotyczącym tego zagadnienia. A to się wiąże z tym, ze wiesz wszystko w
    swoim temacie. Jesteś ekspertem i np. potrafisz na podstawie pewnych
    przesłanek zrobic kosztorys.

    > jakie są zarobki w Hilti
    z tego co sie można zorientować, to w firmie raczej kiepskich aut nie ma.

    >i dlaczego rozmowa odbywa sie w Warszawie,
    bo tu jest siedziba firmy? bo nie mają odpowiednich oddziałów na śląsku? bo
    uważają ze jak kandydatowi zależy na pracy to dojedzie i 300 km? a może
    jeszcze inne uzasadnienie? jak się dowiesz na rozmowie, to wrzuć na grupę

  • 3. Data: 2004-10-12 19:14:55
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 18:08:54 +0200, gromax <g...@N...interia.pl>
    napisał:

> [...]
    > dotyczącym tego zagadnienia. A to się wiąże z tym, ze wiesz wszystko w
    > swoim temacie. Jesteś ekspertem i np. potrafisz na podstawie pewnych

    Z tej samej strony www :)

    "Nasi doświadczeni i wysoko wykwalifikowani Rzeczoznawcy Techniczni są do
    Państwa dyspozycji:

    Udzielają fachowych informacji o produktach Hilti

    Oferują profesjonalne doradztwo dotyczące zastosowania produktów Hilti

    Przeprowadzają szkolenia i praktyczne pokazy zastosowań produktów zarówno
    w siedzibie Klienta, jak i na budowie

    Pomagają w rozwiązywaniu nawet najbardziej skomplikowanych problemów
    technicznych występujących na placach budowy"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##