PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormaty plików w jakich wysylacie CV › Re: Formaty plików w jakich wysylacie CV
    From: "DaMoN" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Formaty plików w jakich wysylacie CV
    Date: Wed, 13 Oct 2004 03:30:20 +0200

    Użytkownik "Andrzej" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ckhl67$lnq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr Deryło" <p...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podczepie sie pod watek i z ciekawosci zapytam ... czy spotkaliscie
    > sie z tym zeby pracodawca zwrocil uwage na formatowanie takiego CV?
    > Mam na mysli robienie przerw poprzez wstawianie spacji zamiast
    > tabulatorow i tego typu niuanse.

    Czytalem kiedys pare CV jako tzw. "pracodwaca". Kazdy z wysylajacych mial
    sie wykazac tym ze obsluguje komputer - kazdy w CV mial wpisane "Office -
    perfect :) " i sporo bylo takich kwiatow ze tekst nie byl sformatowany tylko
    "popaprany" spacjami zeby ladnie wygladal.
    Malo kto uzywa tej funkcji pokazujacej wszystkie znaki. Poza tym - jak masz
    takie CV - wydrukuj to do pdf'a i masz z glowy.

    Naturalnie nie wypowiadam sie jako "regula", ale wydaje mi sie ze jak ktos
    pisze ze z komputerem sobie radzi to takie cv swiadczy lekko przeciw niemu.

    Aha... jest jeszcze CV w wersji html generowane na jakiejs tam stronie -
    wypelnia sie fomularz, klika i jest. Tez nie polecam. Wystarczy ze 3 osoby
    na 50 wysle takie - tez troche zle swiadczy o wysylajacym:
    1) nie chce mu sie zrobic wlasnego
    2) moze nie potrafi

    --
    Pozdrawiam,