eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormaty plików w jakich wysylacie CV › Re: Formaty plików w jakich wysylacie CV
  • Data: 2004-10-13 11:58:43
    Temat: Re: Formaty plików w jakich wysylacie CV
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    DaMoN wrote:

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:ckhl67$lnq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>
    >> Użytkownik "Piotr Deryło" <p...@k...chip.pl> napisał w
    >> wiadomości news:416c0c14@news.vogel.pl...
    >> > Chcialbym zapytac o wasze doswiadczenia z wysylaniem cv i aplikacji. w
    >> > jakich formatach je wysylacie? doc, pdf a moze cos calkiem innego?
    >> > czekam na opinie
    >>
    >> Podczepie sie pod watek i z ciekawosci zapytam ... czy spotkaliscie
    >> sie z tym zeby pracodawca zwrocil uwage na formatowanie takiego CV?
    >> Mam na mysli robienie przerw poprzez wstawianie spacji zamiast
    >> tabulatorow i tego typu niuanse.
    >
    > Czytalem kiedys pare CV jako tzw. "pracodwaca". Kazdy z wysylajacych mial
    > sie wykazac tym ze obsluguje komputer - kazdy w CV mial wpisane "Office -
    > perfect :) " i sporo bylo takich kwiatow ze tekst nie byl sformatowany
    > tylko "popaprany" spacjami zeby ladnie wygladal.
    > Malo kto uzywa tej funkcji pokazujacej wszystkie znaki. Poza tym - jak
    > masz takie CV - wydrukuj to do pdf'a i masz z glowy.
    >
    > Naturalnie nie wypowiadam sie jako "regula", ale wydaje mi sie ze jak ktos
    > pisze ze z komputerem sobie radzi to takie cv swiadczy lekko przeciw
    > niemu.
    >

    To tez nie do konca jest tak:)
    umiejetnosc formatowania tekstu nie jest jednoznaczna z umiejetnoscia
    obslugi danego edytora. Inna sprawa, ze jesli przyjmujesz kogos na
    stanowisko, na ktorym wymagane jest tworzenie pism o okreslonym wygladzie,
    to jakies tam podstawy powinno sie miec.
    Druga sprawa to "office - perfect" potrafie w tej aplikacji stworzyc swietne
    szablony dokumentow z roznymi bajerkami, typu samouzupelnianie pewnych pol,
    itp. - to wlasnie jest juz wyzsza szkola jazdy, a tego nie ucza na
    uczelniach, czy kursach, ale nie napisalabym ze znam office perfect - bo
    znac perfect, to pisac odpowiednie makra w VB, a nie wiedziec, gdzie sa
    jakie funkcje w aplikacji :).

    jesli chodzi zas o PDFy... idealne pdfy wg mnie wychodza tylko takie, ktore
    sa pisane, a raczej tworzone w *tex'u, ale z tym wiekszosc osob uzywajacych
    worda (czyt. domyslnie edytor tekstu) nie poradzi sobie, a wlasnie na
    *tex'u mozna sie nauczyc w jaki sposob formatowac pisma:)

    pozdrawiam
    Iza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1