PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma GQ MARTKETING

  • 1. Data: 2005-01-07 13:56:33
    Temat: Firma GQ MARTKETING
    Od: Karol S <k...@o...pl>

    Firma GQ MARKETING a dokladniej www.cobragroup.com
    mieszczaca sie na ulicy Sheraton Plaza, ul. Prusa 2,
    Warszawa.

    Niby fajnie, pieknie, rozmowy w pe=3Fnej kulturze lecz firma proponuje
    prace "face-to-face" czyli sprzedaz bezposrednia. (chodzenie po domach i
    srzedaz us=3Fugi)

    Mi na rozmowie zaproponowali sprzedaz us=3Fug Tele2.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-07 15:01:09
    Temat: Re: Firma GQ MARTKETING
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Karol S" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > srzedaz us=3Fugi)
    >
    > Mi na rozmowie zaproponowali sprzedaz us=3Fug Tele2.

    A na jakich warunkach?

  • 3. Data: 2005-01-07 15:20:06
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-07, Karol S <k...@o...pl> wrote:
    > Mi na rozmowie zaproponowali sprzedaz us=3Fug Tele2.
    Przyjdź sprzedać mi. Ciekawe, czy uciekniesz, jak ten poprzedni :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Someone needs to beat panasync six miles deep into hard granite for even
    thinking about making that a BitchX default.

  • 4. Data: 2005-01-07 15:32:45
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Przyjdź sprzedać mi. Ciekawe, czy uciekniesz, jak ten poprzedni :)

    dlaczego miałby uciekać?

  • 5. Data: 2005-01-07 15:49:23
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-07, <t...@p...onet.pl> <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego miałby uciekać?
    A dlaczego tamten uciekł? :) Był zbyt nachalny i nie wytrzymał konfrontacji
    z teściową :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tam gdzie daemon mówi shutdown
    /z pamiętnika administratora/

  • 6. Data: 2005-01-07 18:33:43
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2005 14:56:33 +0100, Karol S napisał(a):

> [...]
    > srzedaz us=3Fugi)
    >
    > Mi na rozmowie zaproponowali sprzedaz us=3Fug Tele2.

    Ja też miałem do czynienia z podobną firmą - rzecz jasna podwinąłem
    ogon i zmyłem się.
    Może warto byłoby zrobić coś w rodzaju "rejestru" tego typu "firm
    naciągaczy" ?

  • 7. Data: 2005-01-10 17:18:36
    Od: "Karol" <k...@o...pl>

    System stopniowy. Od chodzenia po mieszkaniach (koles twierdzil ze ok 3-4
    miesiace) przygotowujesz sie zarzadzania wlasna grupa ludzi. Firma twierdzi
    ze probuje odbudowac zly wizerunek akwizytrow. Oczywiscie proponuja
    szkolenia, wyjazdy dla najlepszych. Chopaki przydzieleni mi do prezentacji
    firmy przechwalaja sie zarobkami. Nikt nie uzywa okreslenia AKWIZYTOR,
    DOMOKRAZCA a wrecz chlopaki powiedzili ze brzydza sie taka praca a sami mi
    ja proponowali. Ogolnie to nie polecam.