PracaGrupypl.praca.dyskusje › Solidex

  • 1. Data: 2005-01-07 11:07:31
    Temat: Solidex
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat pracy w firmie Solidex z Krakowa
    (rekrutacja, zarobki, atmosfera itp)? Dzięki za pomoc

    pzdr.
    tomek

  • 2. Data: 2005-01-08 11:34:04
    Temat: Re: Solidex
    Od: "SM" <s...@w...pl>

    "tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat pracy w firmie Solidex z Krakowa
    > (rekrutacja, zarobki, atmosfera itp)? Dzięki za pomoc

    kiedys bylem tam na rozmowie, mila Pani, sporo standarodwych pytan, o
    doswiadczenie, 3 wady i zalety itp ale byly tez kwiaty w stylu: jakimi
    wartosciami kierowal sie Pan w dotychczasowej pracy - choc moze tylko dla
    mnie bylo to jakies dziwne pytanie ;) Po tej rozmowie widzialem sie tez z
    jakims dyrektorem - pytal o to samo ale byl tak znudzony ( i to chyba
    niekoniecznie przeze mnie ;) ze chyba jak bym sie rozebral i zatanczyl na
    stole to by sie nie wzruszyl :) z tego co dowiadywalem sie wczesniej zarobki
    sa tam przecietne a pracy wiecej niz duzo, ale zycze powodzenia

    pozdrawiam

    s.m

  • 3. Data: 2005-01-08 15:23:05
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    zarobki
    > sa tam przecietne a pracy wiecej niz duzo, ale zycze powodzenia
    Do tego zdarza sie, ze o rozstaniu z pracodawca dowiadujesz sie calujac
    klamke i otrzymujac kartonowe pudlo z rzeczami z twojego biurka.

    Powodzenia
    LG

  • 4. Data: 2005-01-10 08:55:13
    Od: Regis <a...@e...pl>

    tomek wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat pracy w firmie Solidex z Krakowa
    > (rekrutacja, zarobki, atmosfera itp)? Dzięki za pomoc
    wyzysk czlowieka przez czlowieka czyli kapitalizm po polsku.
    w wiekszosci dzialow praca ponad etat, zarobki raczej marne jak na te
    branze. co gorsza uzaleznione od wyrobienia jakis magicznych planow
    finansowych, na ktore twoja praca nie ma zadnego wplywu, pomijajac juz
    fakt ze nie da sie ich zazwyczaj wykonac :/
    w rozmowach o zarobkach, szczegolnie tych pozniejszych dominuje sciema,
    wiec lepiej wyrwij od razu co mozesz, bo pozniej w ramach podwyzki
    mozesz zostac co najwyzej _kierownikiem_ (przewaznie zespolu
    jednoosobowego ;-). mozesz tez probowac polizac tylek jednemu z Tych
    Ktorzy Liza Najwyzszemu, bo jest to niestety firma jednego czlowieka i
    stad moze rozne zboczenia.
    aha, i zebys czasem sie nie krzywil, bo przeciez zawsze na twoje miejsce
    czeka mnostwo bezrobotnych.

    pzdr
    r.