PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirma GQ MARTKETING › Re: Firma GQ MARTKETING
    From: "Karol" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Firma GQ MARTKETING
    Date: Mon, 10 Jan 2005 18:18:36 +0100

    System stopniowy. Od chodzenia po mieszkaniach (koles twierdzil ze ok 3-4
    miesiace) przygotowujesz sie zarzadzania wlasna grupa ludzi. Firma twierdzi
    ze probuje odbudowac zly wizerunek akwizytrow. Oczywiscie proponuja
    szkolenia, wyjazdy dla najlepszych. Chopaki przydzieleni mi do prezentacji
    firmy przechwalaja sie zarobkami. Nikt nie uzywa okreslenia AKWIZYTOR,
    DOMOKRAZCA a wrecz chlopaki powiedzili ze brzydza sie taka praca a sami mi
    ja proponowali. Ogolnie to nie polecam.