PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kraków-IT

  • 1. Data: 2005-01-07 09:31:18
    Temat: Kraków-IT
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    zamierzam szukać pracy w branży IT w Krakowie (programista .NET lub Java).
    Oczywiście będę kozrystał z p.p.o. Wyborczej, ale zastanawiam się czy jest
    coś takiego jak baza firm z branzy IT czy to na jakiejś stronie czy płytce.
    Bardzo by mi to pomogło bo miałbym w jednym miejscu adresy wszystkich firm i
    mógłbym słać maile. Jeśli ktoś ma namiary na coś takiego byłbym bardzo
    wdzięczny :)

    pzdr.
    tomek

  • 2. Data: 2005-01-07 09:43:50
    Temat: Re: Kraków-IT
    Od: "Michal" <M...@o...pl>

    Wlasnie tak sie zastanawiam czy wysylanie e-mailem CV do firm (tu mam na
    mysli wlasnie branze IT) jest skuteczne ? ( czy komusi sie to udalo?).
    Zaznaczam ze nie mam namysli wysylanych odpowiedzi na ogloszenie o prace ale
    po prostu skladanie CV metoda "moze cos sie trafi / kto szuka ten znajdzie"
    ?
    Prosze o opinie szczgolnie tych ktorym sie udalo ...

  • 3. Data: 2005-01-07 10:25:01
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

> [...]
    > ?
    > Prosze o opinie szczgolnie tych ktorym sie udalo ...

    Mnie sie udalo. Co prawda zastanawiam sie, czy jak ktos dzwoni do mnie
    po roku od wyslania cv z oferta pracy, na co wlasciwie liczy, ale
    owszem, da sie. Zdazylo mi sie tez ze dwa razy, ze filma zadzownila
    wiecej niz raz, wiec najwryazniej te dokumentacje przechowuja.
    pozdrawiam,
    bl

  • 4. Data: 2005-01-08 09:11:58
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 10:31:18 +0100, tomek <t...@w...pl> napisał:

    jezeli bedziesz rozsylal e-mailem, to nic nie tracisz.
    Wysylki normalnymi litami nie polecam, bo drogo wychodzi.
    Pamietaj, ze w Kraku wiele firm IT to firmy "krzak" w ktorych kilku
    mlodych ludzi usiluje skladac komputery...
    Generalnie na palcach jednej reki mozna zliczyc takie w ktorych dobrze
    placa i nie robia sobie jaj...
    Pozdrowienia i powodzenia :-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 5. Data: 2005-01-11 11:40:20
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Jeśli JAVA to DRQ.
    Wejdz na ich strone, są formularze.
    Firma marzenie (no prawie ;) )

  • 6. Data: 2005-01-11 21:02:27
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > Jeśli JAVA to DRQ.
    > Wejdz na ich strone, są formularze.
    > Firma marzenie (no prawie ;) )

    czemu marzenie?

  • 7. Data: 2005-01-13 08:50:43
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Bo to konkret firma, nie jakas pipidówka. Sprubuj, moze bedzie dane ci sie
    przekonac.