PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się pracuje w PZU?

  • 1. Data: 2005-01-07 10:24:11
    Temat: Jak się pracuje w PZU?
    Od: " rywin11" <r...@g...pl>

    Na stanowisku technik ubepieczeń. Co sie robi. Ile czasu się pracuje
    dziennie. W jakich godzinach? Ile się zarabia?

  • 2. Data: 2005-01-08 09:06:36
    Temat: Re: Jak się pracuje w PZU?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 10:24:11 +0000 (UTC), rywin11
    <r...@g...pl> napisał:

    > Na stanowisku technik ubepieczeń. Co sie robi. Ile czasu się pracuje
    > dziennie. W jakich godzinach? Ile się zarabia?
    zastanawiam sie czy to nie jest inna nazwa agenta ubezpieczeniowego....

    Jak sie moze pracowac w firmie ktorej szefostwo ma problemy z prawem i do
    ktorej komisje sejmowe sie dobieraja? ;-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 3. Data: 2005-01-08 09:48:15
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    > Jak sie moze pracowac w firmie ktorej szefostwo ma problemy z prawem i do
    > ktorej komisje sejmowe sie dobieraja? ;-))

    rywin11: A w Orlenie pracują i sobie chwalą ;-)) Byłbym wdzięczny za
    konkrety. Mozna na moj email r...@W...gazeta.pl po wycieciu wstawki
    antyspamowej.

  • 4. Data: 2005-01-08 19:18:00
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <croaab$g7v$1@atlantis.news.tpi.pl> "hans1" <h...@p...onet.pl> writes:
> [...]
    >Subject: Re: Jak się pracuje w PZU?
    >Date: Sat, 8 Jan 2005 10:48:15 +0100
    >
    >rywin11: A w Orlenie pracują i sobie chwalą ;-)) Byłbym wdzięczny za

    Zobacz, o ktorej wychodza z pracy to Ci sie odechce. Placili dobrze teraz
    robia oszczednosci jak we wszystkich duzych prywatyzowanych firmach.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2005-01-09 22:53:28
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik " rywin11" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na stanowisku technik ubepieczeń. Co sie robi. Ile czasu się pracuje
    > dziennie. W jakich godzinach? Ile się zarabia?

    Mój facet pracuje w centrali pzu w IT. Nie narzekamy ani na pensje ani na
    nadgodziny" coprawda czasami pracuje równeiż w domu, jednak to chyba
    normalne...
    Poza tym psu ma gfajny pakiet socjalny - i obiady w sodexo i basen etc....

    --
    Kasik
    GG:243137

  • 6. Data: 2005-01-09 23:45:38
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <crscst$m8u$1@nemesis.news.tpi.pl> "Katarzyna Sokół"
    <kasik.s_usuń_to@wp.pl> writes:
    >From: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>
    >Subject: Re: Jak się pracuje w PZU?
    >Date: Sun, 9 Jan 2005 23:53:28 +0100

    >Poza tym psu ma gfajny pakiet socjalny - i obiady w sodexo i basen etc....

    Tylko dla pracownikow centrali ... reszta musi sobie sama zamawiac pizze na
    wlasny koszt i siedziec czasem i do poznych godzin nocnych ...

  • 7. Data: 2005-01-15 19:57:35
    Od: Tom Puski <y...@o...pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2005 10:48:15 +0100, hans1 napisał(a):

    > rywin11: A w Orlenie pracują i sobie chwalą ;-)) Byłbym wdzięczny za
    > konkrety. Mozna na moj email r...@W...gazeta.pl po wycieciu wstawki
    > antyspamowej.

    Zgadzam się z przedmówcą !!!!!!!!!!!!!!