PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Date: Thu, 13 Nov 2003 14:08:42 +0100

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bot0pk$k36$1@korweta.task.gda.pl...

    > (...)
    >
    > Można temu zaradzić w prosty sposób - np. dostosowując ilość obywateli
    > do ilości produkowanych dóbr, jak uczynił to np. Pol-Pot (jeden ze
    > zdolniejszych studentów Sorbony).

    Nie mozna tak, bo zostalaby zlamana naczelne prawo, prawo do zycia.

    > Prościej jednak i efektywniej jest zwiększyć gradnient konwergencji
    > efektywnościowej składowej płaskiej kapitalizowanych odsetek.
    > W oparciu o twierdzenie Banacha o punkcie stałym wykazano (na razie na
    > Grenlandii) że ograniczając popyt za pomocą metod marketingowych można
    > doprowadzić do wzrostu pogłowia w sektorze nieuspołecznonym.
    > Pozwala to stabilizowac zużycie energii na średniorocznym poziomie
    > zbliżonym do tego, jaki jest absorbowany ze Słońca.
    >
    > Każdy ma swój horyzont myślowy. Horyzont ten czasem ulega zawężeniu - w
> [...]

    Piszesz, ze prosciej jest miare wzrostu lub zmniejszenia upodobnic rzeczy
    wyjsciowo rozne i efektywne skladowej plaskiej kapitalizowanych odsetek.

    Czy nie widac roznicy miedzy opisem rzeczywistosci a "punktem widzenia"
    Jesli to co opisuje jest dla ciebie "punktem widzenia", to wlasnie
    przedstawiasz wlasny "punkt widzenia", ktory nie jest opisem.
    Opis nie jest "punktem widzenia".

    Klus