PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Fascynujace zajecie - ta kremacja! Jestem wybredny?
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fascynujace zajecie - ta kremacja! Jestem wybredny?
    Date: Tue, 14 Dec 2004 20:28:40 +0100

    Re to: wojtek [Tue, 14 Dec 2004 18:57:10 +0100]:

    > nie do końca przemyślena,przemyślana decyzja to taka
    > "nie nadaje się" a nie "nie wiem jakie będą konsekwencje
    > tej pracy"

    Jesli ktos mowi "nie, dziekuje, bo nie jestem pewien czy
    nie zrujnuje mi to psychiki" to moim zdaniem sprawe sobie
    przemyslal i ryzyko ze jednak zrujnuje uznal za wieksze
    niz szanse na przyzwyczajenie sie.

    Zreszta, do licha, czemu ktos kto czuje do danej pracy
    obrzydzenie i w dodatku wcale nie jest zmuszony tejze
    pracy podejmowac -- mialby to robic?? Masochizm jakis?

    > a może utrzymuje go żona,tesciowa,syn,córka albo wnuk?
    > po co pracowac skoro ktoś zapewnia utrzymanie

    Moze. Ale skoro zonie, tesciowej, synowi, corce albo
    wnukowi to nie przeszkadza, to co nam do tego?

    Kira