PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fanabe

  • 11. Data: 2006-05-29 11:55:27
    Temat: Re: Fanabe
    Od: k...@p...fm

    Praca ma charakter hurtowy bezpośrednio do najróżniejszych sklepów.
    Może masz przykłady sklepów zainteresowanych z wyjątkiem oczywiście Komisów
    telefonicznych czy kącików z prasą lub drobiazgami??

    Właśnie początek najgorszy ale to chyba w każdej pracy na początku jest
    najtrudniej. Wychodze z założenia " Kto nie ryzykuje ten nie ma" więc napewno
    spróbuje swoich sił ;)

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 12. Data: 2006-05-29 13:42:36
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Może masz przykłady sklepów zainteresowanych z wyjątkiem oczywiście
    > Komisów
    > telefonicznych czy kącików z prasą lub drobiazgami??
    a dlaczego z wyjatkiem tych? Fakt ze najwiecej zarobisz w duzych sklepach,
    albo w sieciach, ale male punkciki tez potrafia byc sympatycznymi
    odbiorcami.

    > Właśnie początek najgorszy ale to chyba w każdej pracy na początku jest
    > najtrudniej. Wychodze z założenia " Kto nie ryzykuje ten nie ma" więc
    > napewno
    > spróbuje swoich sił ;)
    tego typu praca moze byc ciekawa, choc jak pisalem trudna bo rynek jest
    nasycony takimi duperelami.
    Sam zajmuje sie plytami dvd, cdr i innymi takimi (mp3 playery itp).
    Sprowadzamy to od producentow i rozprowadzamy po calej Polsce. Praca
    ciekawa, nie jestesmy jedyni w tej branzy, wiec nieraz bardzo ciekawa ;))

    Zycze powodzenia! :)

    Bonza

  • 13. Data: 2006-05-29 21:52:02
    Od: k...@p...fm

    ;)
    Pisałem z wyjątkiem tych małych bo je zaliczam już na wstępie do swojej listy
    punktów które trzeba odwiedzić, nawet przyznam że na początek takie będą mi
    bliższe. Choć czas pokarze.Więc może masz coś ciekawego w głowie ( z chęcią
    przeczytam) jakieś nietypowe miejsca gdzie może taki produkt zostać zauważony??

    Co dwie głowy to nie jedna ;)

    Pozdrawiam
    Kameleon