PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest ciekawa praca dla inzyniera IT w krakowie

  • 1. Data: 2006-05-27 11:38:41
    Temat: Czy jest ciekawa praca dla inzyniera IT w krakowie
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Witam,

    Pracuje w duzej miedzynarodowej firmie jako inzynier oprogramowania i juz
    powoli mam dosc. Placa niezle ale wiekszosc czasu spedzam na wypisywaniu
    dokumentow, raportowaniu, pisaniu testow, testowaniu itd. Pytanie czy ktos
    pracuje w firmie gdzie robi sie nowe projekty w nowych technologiach i przy
    okazji przyzwoicie placa, a nie sleczy sie nad projektem ktory ma 20 lat i
    trzeba go utrzymywac. Czy ktos moze polecic taka firme?

    Zdzisiek

  • 2. Data: 2006-05-27 13:43:30
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Zdzisiek wrote:
> [...]
    > okazji przyzwoicie placa, a nie sleczy sie nad projektem ktory ma 20 lat i
    > trzeba go utrzymywac. Czy ktos moze polecic taka firme?

    W dużej międzynarodowej firmie w Polsce? Nie słyszałem o żadnej takiej
    mimo znajomych w większości z nich.

    Jeśli jesteś jeszcze młody duchem i masz ograniczone zobowiązania
    rodzinne to wejdź na www.reed.co.uk i wpisz:

    keywords: java developer albo c# developer (co tam lubisz)
    town: London
    job type: contract

    I przejrzyj pobieżnie oferty z ostatniego tygodnia.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 3. Data: 2006-05-27 19:39:17
    Od: "Tomek" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Zdzisiek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okazji przyzwoicie placa, a nie sleczy sie nad projektem ktory ma 20 lat i
    > trzeba go utrzymywac. Czy ktos moze polecic taka firme?

    Motorola ? Systemy Tetra ? ;-)

  • 4. Data: 2006-05-27 20:13:32
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    dobrze kombinujesz:)

  • 5. Data: 2006-05-29 15:08:29
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    myslales o Sabre? Z tego co slyszalem jest dosc ciekawie, ale moze wypowie
    sie ktos kto tam pracuje

    pzdr.,
    m.

  • 6. Data: 2006-05-31 16:38:21
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Myslalem. Spyszalem ze jest tam roznie, zalezy jak sie trafi. Kumpel sie tam
    przenosi teraz to bede wiedzial wiecej

  • 7. Data: 2006-05-31 17:54:06
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    to moglbys na priva napisac cos wiecej jak bedziesz wiedzial? dzieki

    pzdr.
    m.