PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy jako tancerz na wieczorkach kawalerskich

  • 1. Data: 2006-05-26 14:58:45
    Temat: szukam pracy jako tancerz na wieczorkach kawalerskich
    Od: "Maciula" <m...@r...pl>

  • 2. Data: 2006-05-26 15:19:00
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Maciula" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:e5753q$lb4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Na wieczorach kawalerskich to zazwyczaj panie tańczą... Chyba, że idzie nowe i
    para młoda jest z osobników tej samej płci :)

    Hlnk

  • 3. Data: 2006-05-26 17:23:33
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Fri, 26 May 2006 17:19:00 +0200, Halinka napisał(a):

    > Na wieczorach kawalerskich to zazwyczaj panie tańczą... Chyba, że idzie nowe i
    > para młoda jest z osobników tej samej płci :)

    Rzuć okiem na pole "Nadawca". ;)

    --
    Pozdr.
    metz

  • 4. Data: 2006-05-26 17:48:36
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Użytkownik "metz" <m...@N...com> napisał w wiadomości

    > Rzuć okiem na pole "Nadawca". ;)

    Oko rzucone i nie rozumiem co ten rzut miał mi wyjaśnić. Możesz jaśniej ?

    Hlnk

  • 5. Data: 2006-05-26 18:43:33
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Halinka" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Oko rzucone i nie rozumiem co ten rzut miał mi wyjaśnić. Możesz jaśniej ?

    Wstaw spacje po pierwszej sylabie :)

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl