PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 41. Data: 2006-09-30 08:33:10
    Temat: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Aneczka napisał:

    > Mnie pytano o warzywo i zwierzę.
    > Byłam też zapytana dlaczego koło jest okrągłe, oraz ile płatków ma
    > przeciętna róża (wie ktoś?).
    > A jedno z najbardziej idiotycznych, choć sama go nie słyszałam na
    > rozmowie "o czym rozmawia groszek z marchewką?".

    ciekawe czy jakbym sie zasmial w glos po takim pytaniu, to czy bym
    dostal prace :)

  • 42. Data: 2006-09-30 09:27:07
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 29 Sep 2006 22:30:21 +0200, Irving Washington <m...@d...doPLer>
    w <efjvsk$cps$1@inews.gazeta.pl> napisał:

> [...]
    [ ... ]
    > He he. Nawet wiem, kto ich tego nauczył :) Tyle, że bardziej powinno się
    > klientowi mówić co się robi, niż stale pytać o to samo. Równie
    > wkurzające byłoby powtarzanie w kółko "cieszę się, że mogłem pomóc" etc. :)

    Hehe, na infolini PKO też tak mają, jak się wypytywałem o cośtam, to już
    miałem powiedzieć miłej pani, że wiem, że rozmowa jest nagrywana, i że z
    mojej strony może sobie darować przepraszanie za czekanie, byleby było
    szybciej.

    Co za idiota to wymyslił?
    Pewnie kolega gościa, który wymyslił listy motywacyjne.

    > Maciek

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 43. Data: 2006-09-30 09:49:41
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    o`rety napaskudził na ekranie:

    > ciekawe czy jakbym sie zasmial w glos po takim pytaniu, to czy bym
    > dostal prace :)

    imo to bardziej pytanie dla naukowców biologów. Wbrew temu co się może
    wydawać śmieszne i nielogiczne, to rośliny potrafią się porozumiewać. Np.
    drzewa wysyłają sobie sygnały chemiczne i informują się o szkodnikach
    (drzewo zaatakowane, informuje inne, które zaczyna się bronić). Czy akurat
    jest to tylko możliwe w ramach jednego gatunku/rodzaju: dąb z dębem, klon z
    klonem, czy też między marchewką i groszkiem tego nie wiem... naukowcy
    musieliby to zbadać :]

    Ale słysząc takie pytanie też bym się chyba roześmiała ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 44. Data: 2006-09-30 10:52:47
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    WAM napisał(a):
    > "Wpisuje Pana zlecenie do systemu. To chwile potrwa..." ;)
    > "System przetwarza dane, przepraszam ze oczekiwanie..."
    > "Teraz siedze i patrze w monitor na ktorym mam 'prosze czekac i
    > powiedziec klientowi ze to potrwa!'"
    IMO wystarczy w zupełności tylko "Wpisuje Pana zlecenie do systemu. To
    chwile potrwa..."

    pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 45. Data: 2006-10-01 18:18:06
    Od: Marcin Klos <q...@g...pl>

    > pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam

    Czy ten kolega pracuje w Citi? Pytam, bo chyba wiem kto zadaje takie
    pytania...

    --
    quosoo

  • 46. Data: 2006-10-02 07:02:12
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    > Właściwie nie wiem. Koleżanka zapytała "w jakiej sytuacji" - zaskoczona
    > rekruterka odpowiedziała "no... ogólnie", na co usłyszała, że ogólnie to
    > są warzywami, więc nie rozmawiają, przynajmniej na dzisiejszy stan wiedzy
    > ludzkiej. Ale pracy nie dostała - pytanie czy z tego, czy innego powodu...

    Niewiem jaki cel mają takie pytania - ale z pewnością nie jest to forma
    oceny cudzych kwalifikacji.

    kantor

  • 47. Data: 2006-10-02 07:04:07
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    > "czarny" <m...@f...art.lp> wrote in message

    > A odpowiedzi "nie infantyle" na to idiotyczne pytanie to jakie?
    > "Chciałbym być wiekowym, mądrym drzewem..." ? ;-D

    ROTFL :)

    kantor

  • 48. Data: 2006-10-03 06:43:10
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    > Czy ten kolega pracuje w Citi? Pytam, bo chyba wiem kto zadaje takie
    > pytania...

    Słyszałem od znajomycj, że w Javart też zadają to pytanie.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 49. Data: 2006-10-03 07:15:25
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jestes pracodawca? ;);)

    nie, jestem "mgr inż. bezrobotny" jak to gdzies slyszalem. A co chcesz mnei
    zatrudnic? ;)

    Pozdro

    stclaus

  • 50. Data: 2006-10-03 10:38:20
    Od: m...@g...com

    kantor wrote:

    > Niewiem jaki cel mają takie pytania - ale z pewnością nie jest to forma
    > oceny cudzych kwalifikacji.

    Jak widać, zarówno pytanie o groszek jak i pytanie o ilość płatków róży może
    pokazać jaki kandydat ma refleks i umiejętność reakcji w nietypowej
    sytuacji.

    Tylko że rekruter jeszcze musi być na poziomie rekrutowanego :)

    p. m.