PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziura budzetowa

  • 1. Data: 2003-10-17 15:02:20
    Temat: Dziura budzetowa
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Jeśli ministrowie zarabiają (wg metropolu z dn. 17 października) około
    11 385 PLN, co sadze że z dietami itp. rzeczami "koszt ich utrzymania
    jest większy" to może zwolnijmy posłów i senatorów to po 12 miesiacach
    nie bedzie dziury budżetowej!

  • 2. Data: 2003-10-17 15:12:29
    Temat: Re: Dziura budzetowa
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "chelbek" <c...@g...pl> wrote in message

    > to może zwolnijmy posłów i senatorów to po 12 miesiacach
    > nie bedzie dziury budżetowej!

    anarchista a co gorsza z kiepskimi pomyslami... ;P

    Ja mam lepszy pomysl - zglaszam swoja kandydature na posla w nastepnych
    wyborach ;P

    Teq

  • 3. Data: 2003-10-17 15:12:31
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    chelbek...

    > Jeśli ministrowie zarabiają (wg metropolu z dn. 17 października)
    > około 11 385 PLN,

    Tylko 11 385 ???

    > co sadze że z dietami itp. rzeczami "koszt ich
    > utrzymania jest większy" to może zwolnijmy posłów i senatorów to
    > po 12 miesiacach nie bedzie dziury budżetowej!

    Zaproponuj więc zastępczą formę organizacji państwa mądralo :))))

    adam

  • 4. Data: 2003-10-17 15:12:55
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    > anarchista a co gorsza z kiepskimi pomyslami... ;P

    Perzykro mi ale nie jestem!
    > Ja mam lepszy pomysl - zglaszam swoja kandydature na posla w nastepnych
    > wyborach ;P
    Mogę na ciebie głosować, w sumie co to za różnica!

  • 5. Data: 2003-10-17 15:14:54
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    > Zaproponuj więc zastępczą formę organizacji państwa mądralo :))))

    No ładnie teraz bede się musiał bronić.
    No wiesz chciałem powiedzieć iz w parlamencie zasiada więcej niż 50 osób.

    Dałem poprostu przykład jak łatwo pozbyć się problemu...

  • 6. Data: 2003-10-17 15:25:10
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    chelbek...

    > No ładnie teraz bede się musiał bronić.

    Przecież nie zostawisz państwa samopas, co? :)

    > Dałem poprostu przykład jak łatwo pozbyć się problemu...

    W porządku, dobry pomysł, tylko co w zamian i dlaczego będzie
    lepsze? :)

    adam

  • 7. Data: 2003-10-17 15:32:02
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    > W porządku, dobry pomysł, tylko co w zamian i dlaczego będzie
    > lepsze? :)
    no cóż.. chociaż dziury budżetowej nie bedzie, czyli jeden problem mniej.
    Może łatwiej się będzie politykom skupić na innych problemach?

  • 8. Data: 2003-10-17 15:38:18
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    chelbek...

    > no cóż.. chociaż dziury budżetowej nie bedzie, czyli jeden problem
    > mniej. Może łatwiej się będzie politykom skupić na innych
    > problemach?

    Ale przecież właśnie zwolniłeś polityków.

    adam

  • 9. Data: 2003-10-17 16:16:02
    Temat: Uwaga: wlacz alarm antytrollowy] Re: Dziura budzetowa
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > no cóż.. chociaż dziury budżetowej nie bedzie, czyli jeden problem mniej.
    > Może łatwiej się będzie politykom skupić na innych problemach?

    Spisz na kartce swój plan, potem pokaż go doktorowi i powiedz mu, że
    czasami masz wrażenie, że jesteś małym kosmatym trollem.

    Dziura budżetowa to suma powyżej 10 mld USD - tyle nawet politycy nie są
    w stanie przejeść w pensjach i dodatkach. Kup kalkulator.

    Pzdr: Catbert EHRM

  • 10. Data: 2003-10-17 16:16:18
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-10-17 17:38:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *DecatonE* skreślił te oto słowa:

    > Ale przecież właśnie zwolniłeś polityków.

    Moze by ich przerzucic do wolontariatu?
    Przeciez oni nie dla pieniedzy startowali w wyborach - tylko po to, zeby w
    Polsce było lepiej ;)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl