PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo do wolnej trzeciej niedzieli

  • 1. Data: 2003-10-17 12:21:57
    Temat: Prawo do wolnej trzeciej niedzieli
    Od: "Magdlalena" <m...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie: Pracuję w firmie na stanowisku informatyka w biurze. Jest to
    sieć sklepów, w ktorych, co normalne, odbywają się inwentaryzacje. Normalnie
    pracuję w systemie 5 dniowym po 8 godz z kawałkiem. Jednak pracodawca co rusz
    wysyła mnie na inwentaryzacje, zarówno w dni powszednie jak i w weekendy. Treaz
    wypada mi trzeci remanent pod rząd w weekebd. Szczrze mówięc, mam już dość. Czy
    mogę odmówić udziału w nim, skoro jest to trzecia niedziela? A jesli tak, czy
    mam to zgłosić do pracodawcy czy bezpośredniego przełożonego? I w jakiej formie
    mam to zgłosić.
    Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po powiedzmy 13 godz remanencie, który kończy
    się o 21 mam obowiązek stawić się następnego dnia do pracy jak zwykle na godz
    7? czy też jest jakaś przerwa, a jeśli tak, to ile to powinno być godzin?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi