PracaGrupypl.praca.dyskusje › 31 pazdziernika

  • 1. Data: 2003-10-17 12:26:43
    Temat: 31 pazdziernika
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    To dzień wolny (ustawowo) od pracy???
    Adam

  • 2. Data: 2003-10-17 12:34:17
    Temat: Re: 31 pazdziernika
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    Adam wrote:

    > To dzie? wolny (ustawowo) od pracy???
    > Adam

    hej... ja si epodlacze i zapytam czy 11 listopada jest wolny od pracy...

    magda

  • 3. Data: 2003-10-17 12:36:26
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Uzytkownik "Magda Rabiej" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > hej... ja si epodlacze i zapytam czy 11 listopada jest wolny od pracy...

    11 listopada - wolny
    31 pazdziernika - pracujacy

    m.

  • 4. Data: 2003-10-17 12:43:23
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bmono3$1mg$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzytkownik "Magda Rabiej" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > 11 listopada - wolny
    > 31 pazdziernika - pracujacy

    Ale 01.11 to sobota, więc w zamian wolny może być wspomniany 31.10 (ustala
    pracodawca) albo np. 10.11.

    m.st.

  • 5. Data: 2003-10-17 13:00:36
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    > U?ytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisa? w
    > wiadomo?ci news:bmono3$1mg$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale 01.11 to sobota, wi?c w zamian wolny mo?e byae wspomniany 31.10 (ustala
    > pracodawca) albo np. 10.11.

    dzieki za info..tylko jak powiedziec pracodawcy, ze ma mi dac dzien wolny
    :)..bo on sam raczej na to nie wpadnie..
    idac za ciosem..w tygodniu przed sylwestrem jest 29 i 30 a pozniej 3..i jak
    sie domyslam to sa dni pracujace (nie mam jeszce prawa do urlopu, wiec wziecie
    sobie wolnego odpada)...dobrze mysle?

    magda

  • 6. Data: 2003-10-17 13:03:14
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:bmono3$1mg$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale 01.11 to sobota, więc w zamian wolny może być wspomniany 31.10 (ustala

    Wolny moze buc jakikolwiek dzien z danego okresu rozliczeniowego (w tym
    przypadku dotyczy całego listopada) czyli rownie dobrze pracodawca moze ci
    dac wolna srode (5.11.03) :)
    A tak na margionesie to ciezko ten wolny dzien wyegzekwowac. Bo pracodawcy
    roznie interpretuja ten przepis (a wlascieiwe ten wyrok sadowy).
    m.

  • 7. Data: 2003-10-17 13:15:18
    Temat: Odp: 31 pazdziernika
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Ale 01.11 to sobota, więc w zamian wolny może być wspomniany 31.10 (ustala
    > pracodawca) albo np. 10.11.
    A gdzie sa przepisy o tym mowiace (piszace :-)
    Adam

  • 8. Data: 2003-10-17 13:49:08
    Od: "GideoN" <g...@n...org>

    Wyrok Sadu Najwyzszego z dnia...zapomnialem ;-)

    GideoN

  • 9. Data: 2003-10-17 13:50:53
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    > Ale 01.11 to sobota, więc w zamian wolny może być wspomniany 31.10 (ustala
    > pracodawca) albo np. 10.11.

    A jak maja nauczyciele? Bo nikt nam w szkole nie mówił nic o tym.

    pozdr

    cherokee

  • 10. Data: 2003-10-18 13:50:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    magia/maggie napisał:

> [...]
    > A tak na margionesie to ciezko ten wolny dzien wyegzekwowac. Bo pracodawcy
    > roznie interpretuja ten przepis (a wlascieiwe ten wyrok sadowy).

    No i prawidłowo - wyroki SN nie są obowiązujące dla wszystkich spraw, co
    innego wyroki TK. ;) Nie dając dnia wolnego pracodawca naraża się tylko
    na sprawę sądową, a znając troche praktykę SN - nawet w nim wyroki mogą
    być różne.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)