PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy

  • 21. Data: 2006-04-14 11:03:44
    Temat: Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e1nlfq$2to$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości

    > No to sobie odpowiedziałeś:/ W łódzkiej SE tyle płacą, no, może odrobinę
    > więcej, przynajmniej na szeregowych stanowiskach. A wbrew pozorom, życie tu
    > wcale nie jest tańsze niż w innych miastach. No to jak masz do wyboru etat
    > za minimum a zasiłek+możliwość dorobienia na czarno to nie ma się nad czym
    > zastanawiać.

    No to jest to dowod na nierzetelnosc Polsatu. Bo przeciez gdyby powiedzieli za
    ile mialaby byc ta praca to byloby wszytko jasne. Ja oceniam koszt podjecia
    pracy (transport, wieksza dbalosc o wyglad, wieksze wymagania zywnosciowe,
    potrzeba poglebiania kontaktow z ludzmi w pracy ;), itp) na srednio 300 zl. Dla
    300 zl nikt nie bedzie chcial sie wiazac. Tyle to mozna nie wychodzac z domu
    zarobic na robieniu stronek ;)

  • 22. Data: 2006-04-14 11:50:28
    Od: WL <n...@m...com>

    zasit wrote:
    > przyklad
    > inz elektryk dzisiaj tylko potrzebny jest w biurach projwektowych
    Dla mnie kwestia do dyskusji. Inzynier elektryk moze sie swietnie
    odnalezc np. w dzialach utrzymania ruchu, co zreszta wydaje mi sie duzo
    ciekawszym zajeciem niz rzezbienie w biurze projektowym. Jeden woli to,
    drugi tamto, ale znajdzie sie troche ciekawych zajec dla elektrykow.

    WL

  • 23. Data: 2006-04-14 11:56:09
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 14 Apr 2006 13:03:44 +0200, użyszkodnik "the_foe"
    <t...@W...pl> napisał:

    > No to jest to dowod na nierzetelnosc Polsatu.

    to jest telewizja komercyjna, oni zarabiają na wzbudzaniu sensacji a
    nie na rzetelnej informacji :(

    ---
    futszaK
    Praca na platformie wiertniczej - pot nie kapie po dupie
    poprostu juz sie nie pocisz bo nie masz potu (c)Vir

  • 24. Data: 2006-04-14 12:03:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 14 Apr 2006 12:39:49 +0200, użyszkodnik Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> napisał:

    > A jeśli ja równiez patrzę w sposób biznesowy?

    nieszczęście wtedy wisi w powietrzu

    ---

  • 25. Data: 2006-04-14 12:28:10
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    futszaK napisał(a):
    > nieszczęście wtedy wisi w powietrzu
    a czemu?

  • 26. Data: 2006-04-14 12:35:48
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no tak oczywiscie
    ale ile takich elektrykow potrzeba?
    1-2 max na duzy zaklad

    a porownaj to sobie z zapotrzebowaniem na farmaceutow
    :]

  • 27. Data: 2006-04-14 12:59:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 14 Apr 2006 14:28:10 +0200, użyszkodnik Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> napisał:

    > a czemu?

    wieczne awantury o kase ????

    ---

  • 28. Data: 2006-04-14 13:04:42
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    futszaK napisał(a):
    > wieczne awantury o kase ????
    A awantury Twoim zdaniem są metodą biznesową?

  • 29. Data: 2006-04-14 14:12:41
    Od: "Klus144: PL Bankrut 2007/8" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci
> [...]

    Coz, jesli wlasciciel firmy chce zarobic na pracowniku wiecej niz sam by
    zarobil
    pracujac na miejscu pracownika, to niech niech liczy, ze ludzie beda garneli
    sie chetnie
    do roli niegdysiejszych niewolnikow.

    Klus

  • 30. Data: 2006-04-14 16:01:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    the_foe napisał(a):

    [...]

> [...]
    > 300 zl nikt nie bedzie chcial sie wiazac. Tyle to mozna nie wychodzac z domu

    Nie wychodząc z domu, to na robieniu stronek można zarobić i 2000-3000 zł
    na łapkę. Legalnie i bez przemęczania się (praca jako dodatek do studiowania).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl