PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukający pracujący

  • 1. Data: 2006-04-13 16:24:11
    Temat: Szukający pracujący
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Witka

    Jak myślicie ? Jak postrzegany jest kandydat na rozmowie kwalifikacyjnej,
    który pracuje ale szuka pracy ? Jako zdrajda, Judasz Iskariota, czlowiek
    niezdecydowany, nieuczciwy ??

    Jakie są wasze spostrzeżenia ?

    Pozdro

    Tomek

  • 2. Data: 2006-04-13 16:52:18
    Temat: Re: Szukający pracujący
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e1ltv9$s75$1@news.onet.pl>
    TomkoPaluch <g...@n...onet.pl> pisze:

    > Jak myślicie ? Jak postrzegany jest kandydat na rozmowie
    > kwalifikacyjnej, który pracuje ale szuka pracy ? Jako zdrajda, Judasz
    > Iskariota, czlowiek niezdecydowany, nieuczciwy ??
    > Jakie są wasze spostrzeżenia ?

    Takie, że widocznie ktoś nas (jako firmę) ocenia/postrzega lepiej, niż swoje
    dotychczasowe miejsce pracy.
    Mnie to - jako pracodawcy - absolutnie nie przeszkadza :)
    Zresztą dlaczego od razu zdrada? To normalne, że ludzie zmieniają pracę na
    lepszą. Nie widzę w tym niczego niewłaściwego.
    Zdradą byłaby praca dla konkurencji za plecami swojego pracodawcy.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-04-13 17:23:59
    Od: FOX <u...@c...xx>

> [...]
    > który pracuje ale szuka pracy ? Jako zdrajda, Judasz Iskariota, czlowiek

    Z mojego doświadczenia wiem że zmiana pracy to najszybsza droga awansu.
    Prace należy zmieniać przynajmniej raz na 3 lata.
    Szukając pracy będąc zatrudnionym
    masz lepszą pozycję przetargową.

    Pozdrawiam
    FOX

  • 4. Data: 2006-04-13 17:27:47
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Użytkownik "FOX" <u...@c...xx> napisał w wiadomości
    > Szukając pracy będąc zatrudnionym
    > masz lepszą pozycję przetargową.

    To cieszy

  • 5. Data: 2006-04-13 17:59:40
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    TomkoPaluch <g...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > który pracuje ale szuka pracy ? Jako zdrajda, Judasz Iskariota, czlowiek

    Postrzegany jest jako zmieniający pracę.

  • 6. Data: 2006-04-13 18:05:24
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > TomkoPaluch <g...@n...onet.pl> napisał(a):
    > Postrzegany jest jako zmieniający pracę.

    Jeżeli jako "często zmieniający pracę" to nie cieszy :/

  • 7. Data: 2006-04-13 18:09:03
    Od: "Czesław Nasiłowski" <c...@o...pl>

    > Jeżeli jako "często zmieniający pracę" to nie cieszy :/

    Ponieważ noszę się z zamiarem zmiany pracy (pracodawca okazał się oszustem i
    paranoikiem i już nie mogę mimo szczerych chęci wytrzymać), a ostatnio 2
    razy zmieniałem pracę po okresie +- roku, to czy z Twojego (jako pracodawcy)
    punktu widzenia jest to często? Proszę o podpowiedź.

    Pozdrawiam,

    Czesław

  • 8. Data: 2006-04-13 18:20:21
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "FOX" <u...@c...xx> napisał w wiadomości

    > Z mojego doświadczenia wiem że zmiana pracy to najszybsza droga awansu.
    > Prace należy zmieniać przynajmniej raz na 3 lata.

    akurat z tym bym sie nie zgodzil.

    > Szukając pracy będąc zatrudnionym
    > masz lepszą pozycję przetargową.

    niekoniecznie.To ty masz wiekszy komfort,ze nie jestes w deperacji.Dla
    pracodawcy jest to bez znaczenia.

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 9. Data: 2006-04-13 19:20:51
    Temat: Re: Szukaj?cy pracuj?cy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 13 Apr 2006 20:20:21 +0200, użyszkodnik "exit"
    <josh11(antyspam)@wp.pl> napisał:

    > niekoniecznie.To ty masz wiekszy komfort,ze nie jestes w deperacji.Dla
    > pracodawcy jest to bez znaczenia.

    ma znaczenie, jak potencjalny pracownik w desperacji to można
    wynegocjować niższą płace

  • 10. Data: 2006-04-13 19:33:17
    Od: RysiekO <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Apr 2006 20:09:03 +0200, Czesław Nasiłowski <c...@o...pl> wrote:

> [...]
    > pracodawcy)
    > punktu widzenia jest to często? Proszę o podpowiedź.

    Witam,
    nie wiem jak to jest z punktu widzenia pracodawcy, ale ja jako pracownik
    juz 6 razy zmienialem prace i prawie zawsze na lepsza. Ostatnio nawet na
    rozmowie kwalifikacyjnej przedstawilem moje czeste zmiany pracy jako atut
    - ze dzieki temu potrafie szybko dostosowywac sie do nowych warunkow,
    szybko sie ucze i mam wszechstronne doswiadczenie ;)

    Pozdrawiam
    Rysiek