PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy › Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    Date: Fri, 14 Apr 2006 13:03:44 +0200

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e1nlfq$2to$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości

    > No to sobie odpowiedziałeś:/ W łódzkiej SE tyle płacą, no, może odrobinę
    > więcej, przynajmniej na szeregowych stanowiskach. A wbrew pozorom, życie tu
    > wcale nie jest tańsze niż w innych miastach. No to jak masz do wyboru etat
    > za minimum a zasiłek+możliwość dorobienia na czarno to nie ma się nad czym
    > zastanawiać.

    No to jest to dowod na nierzetelnosc Polsatu. Bo przeciez gdyby powiedzieli za
    ile mialaby byc ta praca to byloby wszytko jasne. Ja oceniam koszt podjecia
    pracy (transport, wieksza dbalosc o wyglad, wieksze wymagania zywnosciowe,
    potrzeba poglebiania kontaktow z ludzmi w pracy ;), itp) na srednio 300 zl. Dla
    300 zl nikt nie bedzie chcial sie wiazac. Tyle to mozna nie wychodzac z domu
    zarobic na robieniu stronek ;)